Dom tre vännerna & Vesper

Jag har blivit så sjukt dödahungrig sen jag kommit hem. Det är som om min hjärna fattat att det finns obegränsat med mat på det här stället och ba tokhamstrar. Jag äter typ fyra gånger om dagen och hur mycket som helst. Jag vakna halv sju imorse först och skulle kunna dra ut i skogen för att mörda och käka upp en älg. Det måste bli stopp på det här. För en månad sen öppnade man ju typ en burk kokosmjölk, hackade lite purjolök och plockade lite nässlor i skogen som man körde in i munnen och svalde lite i taget under hela dagen. Tiderna förändras.

Igår var jag och Vesper hos Alex. Vi skulle spela monopol. Problemet var bara att Vesper glömt det hemma. Alla som känner Vesper vet att han är genuint arg. Men så satt vi i Alex vardagsrum med hans föräldrar och alla tittade och pratade med Vesper som ett djur. "ojoj, nu blir han arg, akta nu..." "FNYS, ALEX KAN DU KÄKA UPP DIN JÄVLA MAT NÅN GÅNG!" "Vem har skitit på han?" "Hm, vi skulle behöva ge han lite valium" "MEN KAN VI GÖRA NÅT ELLER!? JAG DRAR HEM" "Det var ju du som glömde monopol" "vi kan typ spela kort?" *Vesper skakar av ilska och ingen vet egentligen varför*


Arg man

Det slutade med en sockerkaka och en omgång krocket, sen ba stack Vesper utan att säga "hej då". Mäsk!
Lider du av odontofobi har du rejäl respekt för tandläkare.

Kommentarer
Postat av: charlie

hehe mjo, är ju inte för inte jesper heter "Jesper Arg" på min mobil... ;D

2009-06-10 @ 11:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback