Det var en sommarkväll

Efter att ha tindrat med ögonen och charmat 55+ damer hela fredagen slet vi ner jallusiet, räknade kassan och stack snabbt som fan. Trosa var vår destination och vi, som varit mobillösa hela dagen hade ingen aning om hur vi skulle få tag i nån. Men nevertheless, jag satte mig bakom ratten och alex började grogga.

Vi ankom till trosa, såg straffläggningen, tog en tröstdrink och plötsligt satt jag i en bil med Johannes syrra, Gabbis polare. Jag förstod inte nåt förutom att vi än en gång skulle genomgå Tullen.

Alex hade svårt att välja mellan drinkar eller damer och hamnade någonstans mittemellan

Tullen. Slagsmålets födelse. Trosastekarnas fort och hemmaplan. Kvällen fortskred och det var många trevliga gamla vänner som närvarande. Jag köpte en ny tröja i förrgår den finns inte längre i min ägo. Jag gav bort den till tösen nedan. Hm.


Vi kilade iallafall hem och sov hos Johannes. I vadå? Två timmar. Klockan sju springer Johannes runt och slår sig tillslut ner vid sitt paino och drar igång världens jävla symfoni. Efter en blick omkring oss var spåren efter mitt & Alex chipskrig tydliga. Upp och hoppa, slänga sig i havet, sola.

Vi rundande av vår lördag med en visit till korpberget med kaffe, nybakade bullar och blokus i solnedgången. Fy farao vilka mysiga killar vi är!
Har man råkat ut för polydaktyli har man fötts med fler än tio fingrar och tio tår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback