Katastrof!

Vet ni vad jag inte gillar förutom broccoli?
Folk som begränsar sina fejsbucksidor. Fattar ni inte att jag vill spana? -och det går inte om ni har en störd "limited profile". Varför har man kommit på något sådant hjärnlöst fenomen för? Alla taggar ju ändå bort sig från alla mongobilder nu för tiden. Allt skall retucheras. Bara det finaste får läggas upp. Men ingen får titta. It doesn't make sense liksom. Gälla mäsk.

Åh, jag är på ett sånt hata datajoxhumör. Värst av alla människor är alla jävla integritetsidioter som röstar på piratpartiet och gnäller på precis allt. Nördarnas version av feministerna, haha. Små "haxxors" som tror att dom är världens viktigaste människor och "kan" bli avlyssnad när som helst. Jag vill verkligen gå fram och få dessa personer att inse hur värdelösa dom är. Dom är liksom ingen. Det finns inget intresse, alltså, absolut inget intresse av att läsa deras mejl som dom skickar till varandra:

"Jag har klarat ut Tetris och fick 28 miljoner poäng!"
"Lol, fu u? Jag skrev en kod och lät min dator spela flipper automatiskt. Den går hela tiden i bakgrunden, du snackar poäng i miljoner? Ha, jag har väl nån miljard eller nåt"

Vet ni vad jag gör? Jag skäms för min ungdomsgeneration som kom på piratpartiet. I huvudtaget känns det som om det lever fler mongon idag än för 20 år sedan. Alltså visst är det så? Går man ut på stan en sväng och inte ser någon som slickar på en gatsten eller är dyngrauk på Ica, då känns det nästan konstigt...

Haha, vad aggresivt det här inlägget blev. Nåja, dom kan allt behöva sig en känga...


I Nigeria bor det över 300 olika folkslag.



Kommentarer
Postat av: anonym

undra vem det är som gnäller...

2009-07-31 @ 15:09:46
Postat av: Pontus

Det är i ett gott syfte. Det är inte gnäll utan uppfostran!

Postat av: Micce

Bra uppfostrat här va, både fejjanfenomenet och piratpartister är samhällsproblem;)

2009-07-31 @ 16:33:04
Postat av: Malin

Fantastiskt rätt! "80talisterna var tragiskt nog den sista generationen med rätt uppfostran" är kanske världens bästa FBgrupp.

Dyng på ICA, jag tycker det är rätt soft att man kan ta sig ett glas inne på ICA Kringlan. Who needs Saint liksom? :)

2009-08-01 @ 15:06:07
URL: http://malicious.blogg.se/
Postat av: Pontus

Micce: Ja, som samhällsupplysare är detta ett ansvar jag tar på mig för att göra världen vackrare!

Malin: Ja, det finns anledning varför det är så fantastiskt roligt att handla på Ica-Kringlan ;D

2009-08-02 @ 11:08:44
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback