Jag öppnar affärn!

Jag rejsade just ner till stan och har nu fixat kassan, dammsugit hela butiken och satt på kaffe. Dock märker man att det var Alex som stängde igår - och att han vet att det är jag som öppnar idag... Det lilla tjacket har gjort en göra-lista med en ond smiley och ful handstil så att jag inte fattar. Vidare ligger det silkespapper i omklädningsrummen & hans smutsiga kopp är inte diskad. Det är gammalt kaffe kvar i bryggarn och en påse Fisherman's friends på matbordet.

Skäms.

Nu är kaffet klart. Dags att öppna butiken. Kom & handla lite vetja. Vi har nya kollektionen ute. Ses & hörs!

26 påvar har haft oturen att bli mördade.


Kommentarer
Postat av: Wennlund

Vadå otur att bli mördade?! Låter som att du tycker synd om dem, som att de inte förtjänade det... påven vi har nu tycker ju det är okej att man våldtar sin styvdotter på 12 bast men det är inte okej när hon sen gör abort... Jag skänker pengar till den som avlivar kräket! ; )

2009-07-20 @ 11:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback