A-barn

igår kväll var jag och handlade. Det första jag gjorde i morse var att sätta på en tvättmaskin, mata katterna, plocka ur disken, stryka en skjorta och vattna blommorna. Dessutom ska jag rejsa iväg till jobbet strax.

Här händer det grejjer!

Föresten blev jag arg igår, på alla er där ute som skriver ut som status eller heter på msn något med "har så jävla tråkigt!!" och liknande. Vahettereeee, köp ett playstation 3 då, era fattiga luffare! Besvära inte min aura med era negativa impulser ;)

Och avslutningsvis hörde jag på radion igår att snart 10% av Sveriges arbetsstyrka är arbetslös, alltså en halv miljon svenskar. Hur vore det om en tiondel av de här människorna startade eget och anställde 9 pers var? Voilá! Sätt igång och fyll en funktion. Svårt att starta eget? Det är för att Sverige är såssefierat. Som man bäddar får man ligga ;)

Jag är en mastermind, skål påre!
 
De gamla egyperna använde honung för att balsamera döda. När någon hade dött sa man därför att han eller hon hade trillat ner i honungsburken.

Kommentarer
Postat av: hespero

gpdmorgon! :)

2009-07-24 @ 09:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback