Still standing strong

Imorn är det tenta i makro, jag är väl till mods. Jag var iallafall väl till mods innan jag satt mig här, vid karros dator. Det är den minsta jag sett, jag tänker direkt på det här projektet i Afrika, "one laptop per child", haha, tangenterna är så små! Eller så har jag världens skogshuggarhänder. Hm, kanske både och.

Man kommer på massor med saker man ska göra efter att tentaperioderna är över. Just nu kan man knappt gå på toa för innan pluggpressen sköljer sig över en. Jag har massa saker som ska göras när tentan är över:

Byta en lampa på spotlights i hallen
Belöna mig med ett PS3 spel.
Posta brev till försäkringskassan så att jag får bostadsbidrag.
Lämna in min tandläkarjournal.
Köpa bokhylla
Köpa en myslampa
Köpa kuddar till soffan
Köpa skidstavar
Köpa en mössa
Sy upp gardiner (haha, tror jag på det själv eller?)
Öppna min moët
Duscha längre än 4 minuter
Hämta posten
Tvätta
Diska
Damma
Gå på bio
Börja i ett fotbollslag
Börja äta lunch igen
Raka mig

Ja, det är ju en del. Min dator har inget batteri kvar alls, men jag såg att Arsenal vann igår iallfall. Nån som vet hur det gick för Liverpool mot Stoke? Jag har begränsat informationsflöde nu nämligen ;)

Angående mina gardiner har jag fått två olika tips från två olika vänner. En från Sebbe & en från Karro. Ni kan nog lista ut vilken idé som är vems.


1. "Du kan köpa sånt hära lim på hemtex, då kan man stryka upp gardinerna, så slipper man att sy."
2. "Du kan ju klippa av dom och sen tar du en tändare där nere och bränner upp fransarna så blir det jämt."

Hm. Ja... alternativ två känns ju jävligt hardcore asså. *chopp chopp, fshhhh*

Makrotenta var det imorn ja, halv 3 till halv 8. Mums filibabba!
Fler gardintips välkomnas

Adjö!

Tändernas emalj är det hårdaste materialet som den mänskliga kroppen kan producera.




Kommentarer
Postat av: Andréa

Det känns som om det vore jag som hade skrivit det där inlägget om allt som liksom har fått ställa sig åt sidan för tentaplugg. på min lista står tandläkaren, haft ett hål nu i snart tre veckor, läkarbesök och frisören. min kropp är i panik stort behov av allt! Ses imorgon!

Postat av: Andréa

Det känns precis som om det vore jag som skrivit det där inlägget om allt som har fått vänta för tentaplugg. på min lista står tandläkaren, haft ett håll nu i snart tre veckor, läkarbesök och frisören. min kropp är i panik stort behov av allt! ses imorgon!

2009-01-11 @ 20:22:05
URL: http://andreaaa.blogg.se/
Postat av: Max

Liverpool tappa poäng o Man Utd hade lekstuga!



Lycka till med pluggandet så syns o hörs vi!

2009-01-12 @ 16:46:04
Postat av: Pontus

Andrea: Bara en kvar nu!

Max: Givetvis håller jag mig uppdaterad om hur ligan går, jag visste att dom spelat 0-0 när jag skrev... tänkte bara provocera fram nån ursäkt från nån stackars never walk alonare, haha...

2009-01-12 @ 19:54:14
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback