Ih!

Jag såg fram emot att komma hem och ba gå o lägga mig. Det slog slint direkt. På Skövde station står Karro & Blond-erik med en lapp "pontus Sjögren". Kul grej ;) Fast dom var verkligen tvugna att stava med litet p. Det är en misshandel av mitt namn, era jävlar...
Jag vet att det var Malles idé. Malle, vet du vad? Jag vet var du bor...

Sen tog vi en kaffe hemma hos mig & hux flux öppnas dörren och det rusar in en hund! Jag fattade ingenting men sträckte mig mot knivlådan. Nån sekund senare kommer Sebbe & Bella in med två familjepizzor och säger "varsågod!"
4 minuter senare kom Ida & Malle och sen ramlade Bonde-eric in. Där satt vi och åt pizza. Välkommen hem, javisst :)

Det är nog en investering att jag glömt min datorsladdladdare, nu måste jag lägga full fokus på studierna.

På återseende.
Myggor kan spåra människor på upp till 100 meters håll via ämnen i vår andedräkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback