Hemma från Åre!

Jag känner mig som en 120-årig miljardär, extremt sliten & nöjd på samma gång. Herregud, jag är verkligen total destroyed och skulle en konstnär komma hem till min lägenhet och måla av den skulle han döpa målningen till Ångest, haha.

Allt har verkligen varit i power, det har inte varit nån stund på 5 dagar som man bara satt sig ner. Schemat varje dag såg ut såhär:
Upp klockan 9, frulle, ombyte, ut i backen vid halv 11. Hemma igen 3, bort med pjäxor - på med skor, MOT AFTERSKIN! Klockan slår 6, man är rätt förfriskad och kryper ner mot ICA och handlar, kommer hem, lagar middag, klockan slår halv 8 och förfesten drar igång på allvar. Vid 11 stod man i krogkön och halv 3 är man på okänd ort omringad av sprit. Som bäst somnade man väl vid halv fyra, som värst vid halv fem för att sedan kliva upp berusad klockan nio och kasta sig ut i backen.

Detta beteende tär onekligen på kroppen. Men det är priset man får betala för att nå extrem glädje, det känns som att hela resan varit ett ständigt skratt! :D Jag ska verkligen betala tillbaka nu och äta enligt GI-metoden hela februari, träna lagom, hyra yoga-filmer och strecha fram & tillbaka.

Men för tillfället behöver jag en lågavlönad pakistanier och jag behöver honom nu! Han ska städa upp min lägenhet, borsta mina tänder, laga mat och tvätta. Sen vill jag att han tilltalar mig "sir" och klär sig i enbart svarta kläder. Det matchar nämligen mina strumpor, mina pupiller och mina påsar under ögonen.

Det finns så otroligt många småhistorier jag skulle vilja berätta, det ploppar nog upp fler vart eftersom minnet kommer tillbaka. Men för tillfället ligger mina tankar hos mina tre vänner, Paco, Vesper & Alex som är kvar i Åre och lyckats pajja en ruta, skalla ett hål i väggen och haft sönder ett duschmunstycke.

Om man säger såhär: Det var - och är - inte tyst i Åre skidort.
Sveriges farligaste djur i modern tid är getingen, som mellan åren 1987 och 2002 dödade 28 personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback