Hallå, ere hemtjänsten?

Jag skulle behöva lägga in ett direktnummer till hemtjänsten, kvinnor pratar om mensvärk och föda barn. Ni vet inte vad smärta är! Herregud, jag har sån satans, satanas, SATANS träningsvärk!
När jag skulle hämta tidningen imorse och började gå ner i trappan så kändes varje steg som att gå på trampminor, jag tittade snabbt upp och ner i trappuppgången så att ingen var där, sen skrek jag högt!

Jag funderar starkt på att slänga in en kontaktannons i tidningen, alternativt låna Vespers match.com konto.
Rubriken skall vara: Flickvän sökes till måndag, onsdag & torsdagar

Du skall ha vackra ben och ta hand om mig efter mina fotbollsträningar. Jag vill ha mat och benmassage (men inte på låren, för jag tycker att det kittlas där). Efter maten vill jag spela TV-spel eller äta apelsiner (jag är inne i en period där jag gillar apelsiner) och då vill jag att du ska leka med mitt hår. Det tycker jag är skönt. Du skall vara mellan 17-26, ha fina tänder och bra hy. Du får gärna vara brunett föresten, det matchar till en skön tröja jag har.

Kommunister, hundälskare & veganer undanbedes.


Nå, lite om mig rå, äh, här är en bild.

"Jag gillar öl, cider & Mordor"
Courteney Cox fick erbjudandet om att spela rollen som Rachel i tv-serien Vänner, men hon frågade om hon inte kunde på spela Monica i stället, vilket hon fick.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ultimata skulle vara att hämta hem en liten billig och villig thaibrutta. Då får du massage med happy ending och säkert apelsiner också om du så önskar! True true?

Postat av: Pontus

Åh, är det där en ansökan? ;D

2009-01-21 @ 23:24:26
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Malin

Ansökan och ansökan. Får man bra betalt så är jag din.

2009-01-21 @ 23:56:38
URL: http://malicious.blogg.se/
Postat av: hespero

hahah fan vad mitt namn dyker upp ofta nu i alla bloggar helt utan anledning :D haha mäny määsk

2009-01-22 @ 10:25:59
Postat av: Pontus

Malin: ...Om jag betalar får du en helt annan titel än "flickvän"... haha

Vesper: Vilka fler har du dykt upp i... Alexs?

2009-01-22 @ 10:46:19
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha naw stackars Vesper

2009-01-22 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback