Åter till 550

Det finns ett videoklipp på Johan Rehborg i Parlamentet på youtube. Det piper till och texten "bete dig sydländskt" dyker upp. Rehborg slänger ut med armarna, gestikulerar & gör "eeeeeeyy"-ljud ifrån sig. Efter ett tag frågar programledaren: "Vad är Kalahari?" varav Rehborg svarar högt och blixtsnabbt: "Ingen aning... men jag chansar på fitta!"
På nåt vis har detta roat mig & paco och vi har stundtals gått omkring och härmat detta för att sen brista ut i ett gapskratt!

Igår var vi på Andrea & Johnnys adjö-fest. Jag stod vid ett bord och pratade med Evelina, Mikaela, Sanna & Therese. Längre bort står en dyngrauk Paco med ett flin på läpparna. Vi får en kort ögonkontakt och han slänger ut sina armar & gestikulerar! "Eeeeeeey.... eeeeeyyyyyy"

Mikaela ser det hela & undrar hur Pacs egentligen mår? Jag vänder mig emot honom och frågar:
"Due, vad är kalahari!?"
"INGEN ANING.... MEN JAG CHANSAR PÅ FITTA!!!!"

Det blir tyst vid vårt bord och alla tjejerna vänder sig om. Paco flinar ett busigt pojkflin. Evelina böjjer sig fram och frågar tyst: "...Är inte det han från det där hemmet?"

HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!! Från hemmet! Från Gruppboendet! Solrosens gruppboende!

Jag hamnar i ett sånt här skratt anfall, jag försöker prata, jag försöker berätta! HAAAAHAH asså AAHHAAH jag har jour idag HAHAHAHAHA!!!! Ser du killen där borta med kort hår, Johan, Lokaniiii, han hade jour på nyår HAHAHAHAHAAAAAAAA!!!

Jag tittar på Pacs. Han sveper en öl och börjar gnida sig om öronen och säga: "Ooooosaaaaaahhh oooosssaahhh!!"

Titta på det lilla livet. Nu är han upprörd.
...Hoppas Skötare Kindholm fick bra OB på nyår...

Europeiska Unionens nationalsång är An der Freude ur Ludvig von Beethovens nionde symfoni.

Kommentarer
Postat av: hespero

Hahahahaha Pacs är från hemmet :D

2009-01-03 @ 13:38:11
Postat av: J

"Han från Hemmet?" AHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHA, fyyyyfan att jag missa det.

Postat av: Skötare Kindholm

Hahaha.. Jo de där va jävligt roligt. Klart jag fick bra OB. Vi fick åka färdtjänst hem med han till och med.

2009-01-03 @ 14:59:42
Postat av: Pacs

hörrö du. om ni är en jävla skötare, varför städar ni inte? ser ut som ett bombnedslag här

2009-01-03 @ 15:40:57
Postat av: Pontus

Pacs: Kan tyvärr inte berätta - vi har tystnadsplikt. Fråga din psykolog ;)

2009-01-03 @ 17:13:28
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: hespero

ööh ursäkta, men vad menade gruppboendet ? "om ni är en jävla skötare" jag hajar inte... Ni är väl plural iaf när paco snackar.

2009-01-03 @ 20:35:12
Postat av: hespero

ööh ursäkta, men vad menade gruppboendet ? "om ni är en jävla skötare" jag hajar inte... Ni är väl plural iaf när paco snackar.

2009-01-03 @ 20:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback