Almost there

Kort tillbakablick hur det såg ut för 12 månader sen:
image665
Fantastic four



108455-658


Alkispulkan

Paco vann överlägset första dagen. Förutom att han beställde in ett helrör sov han en timme på krogen och efter det så... ja, vad ska vi säga... han kastade helt enkelt en stol i nacken på en kille på Dippan och sen fortsatte han med en powernap i hallen:
108455-657
I Åre kom alla in på krogen, oavsett beteende.





Vesper o hans humörsvängningar, nedan skäller han ut Paco & Alex: "UPP O HOPPA NU FÖR FAN ERA JÄVLA ÄSCHELHÅL,FAN, ANNARS SLÅR JAG IHJÄL ER!!!"
108455-639

Alex, latast i världen?:
"Hörrö, haru glömt lakan eller?"
"va? nä?"
"Varför bäddar du inte sängen då?"
"Orkar inte. Jag har bara gjort det två gånger i mitt liv typ, hehe"

Så han låg såhär i en vecka:
 108455-640

108455-663108455-659




Och så vidare...
<-- kolla på mä, tu pacsNorska<3<---"ja, men jag tar hästhuvudet idag... eller?"<--- Jesper hittade ett par tajts på marken o använder dom... Inga... <3

Jag ber o ber o ber att Trondheims universitet kommer i år igen, norskor är absolut det bästa som finns!

...Och hur skall det gå för den här mannen? Endast kameran vet. Succépacs. Haha.


Om man utvann allt salt från alla världens hav skulle det täcka kontinenterna med en halv meter.

Kommentarer
Postat av: héosperppooo

vem fan tog dne översta bilden om alla vi var med på den ?

2009-01-24 @ 02:26:47
Postat av: Pontus

Öh, förslagsvis någon annan? Haha, stackars Vesper...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback