"Meh, flytta rå" *DUNK*

Jag & Alex var o fikade idag, i vår iver att hitta parkeringsplats körde vi på en satanist och färgade snön röd. Jag fotade spektaklet men har min mobilöverförarsladdgrejj i Skövde. Den bilden är redan en legend.

Konst är vad det är!  Bilden säger så mycket, den innefattar inte bara en gul skåpbil, blod & en leende Alex utan den visar en djup stämning, en dundrande symbolik & guds vilja. Vackert! 
Abbas kaviarprodukt Kalles kaviar lanserades 1954 och den glada pojken på tubens omslag är Carl Almén som är son till Abbas dåvarande vd. Carl Almén & Jonas H Lindberg är identiskt lika.

Kommentarer
Postat av: Malin

De på konstfack skulle ha älskat bilden! Ne pas? :)

Postat av: Lindberg

Alex sätter standarden! Vad ska man säga? Vem annan än Alex skulle kunna gå så långt att köra över en satanist.



Alex, du har min respekt!

2009-02-24 @ 19:26:14
Postat av: ROSEN

Jonas! Man tackar! Vet att du själv inte hade gjort det sämre!



Visserligen tycker vi om rockar, men då pratar vi ju kvalité såsom aquascutum och mackintosh. Inte ankellånga lackrockar á la Matrix ;)

2009-02-24 @ 22:18:40
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se/
Postat av: Pontus

Malin: Ja, allt som är konst är kärlek. Det är väl så de resonerar oavsett vad det gäller...

Lindberg: Ja, jag tänker alltid tanken men utför det inte. Alex gör socialt accepterade gärningar. Vackert.

Alex boi: Jag langar upp bilden när jag är tillbaka i min utpost på fredag.

2009-02-24 @ 23:06:54
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback