Kan vara det bästa du insett på länge!

God afton
Jag & herr Rosenberg var ute på äventyr i Stockholm med hans sataninstmanglare till skåpbil. Jag räknade det till fem gånger som Alex körde mot enkelriktat och en gång mot rött ljus. Men det var många andra "Idioter", "Tjack" och "Jävla rinkebymorshor" ute och körde också tydligen. Iallafall enligt Alex och det lät som han visste vad han pratade om så jag nickade, höll med och höttade med näven åt valfri bilist när jag såg att Alex himlade med ögonen.

Vi pratade en del om hat och kärlek vilket slutade med att herr Rosenberg konstaterade: "Ett stort hjärta har även plats för mycket hat"

Är det inte genialiskt vad vi kom fram till? Alex sa det - men jag hjälpte till att koka fram det, alltså är jag med-uppfinnare!

Nu har jag ett hemskt i-landsproblem att ta itu med. Jag ska hem till Paco och vi vet inte om vi ska se Chelsea-Juventus eller Liverfool-Real Madrid... Hm.
Citatet "I krig och kärlek är allting tillåtet" kommer från boken Don Quijote av Miguel de Cervantes.

Kommentarer
Postat av: J

"ute på äventyr..." säg som det är Pontus, du var en lokalvårdare för en dag. Trappstädning stod på schemat. Jag vet att det är under din kapacitet =)

Postat av: Pontus

Jag tänkte faktiskt hoppa av min ekonomutbildning och satsa helhjärtat på polering av trappsteg, det var jag en riktig hejjare på alltså!

2009-02-25 @ 23:27:27
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, du har rätt, Alex ÄR verkligen en usel bilförare.

2009-02-26 @ 12:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback