Hörde jag "gläfs"!?

Jag har inte ätit en köttbit på tre veckor. Jag har mest ätit pasta med tonfisk. Har jag varit på bra humör har jag kanske varvat med köttbullar. För några dagar sen hade jag namnsdag - eller Carl - mitt mellannamn, då firade jag med färskpasta.

Jag har börjat fundera på hur människa smakar. Jag tänker att man kan slå två flugor i en smäll: Att bli av med någon och mätt på samma gång. ...Ett mycket frestande alternativ.

Men ikväll blir det kött. Åh, lövbiff. snart. SNART! Jag längtar tills jag sätter gaffeln i köttstycket och håller det i luften ovanför huvudet. Jag ska stirra på den och sen viska: "...Välkommen in" och lägga den i munnen...

Snart...
Svarta hål är en stjärna som fallit samman till ett litet klot. Hålet blir svart för tyngdkraften är så stor att inte ens ljus kan komma ut.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Haha! Det är fan på gränsen att lövbiff kan klassas som kött.

2009-02-14 @ 19:04:00
Postat av: Pontus

Kan du skramla ihop 1,55:- till så kan jag rekomendera ICA:s ärtsoppa med fläsk för 6,5:-. Då kan du kanske överleva februari ut :)

Postat av: Max

Haha känns som någon börjar spåra lite grann på dom sydligare bredd graderna!

2009-02-15 @ 17:22:09
Postat av: Pontus

Om du bara visste hur gott det var... ^^

2009-02-15 @ 17:36:37
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback