Storebror med rätt att retas

Lillesyster Lisa: "feliz navidad...mm-mm-mmm.. Asså jag har haft den där feliz navidad i huvudet i två år sen vi sjöng den i julkabarén i nian..."
Storebror Pontus: "Vadå? Den här?" *Slår på spotify*
Lisa: "meh!!! va göru? NEJ!"
Pontus: Hehehehe... *sjunger med i låten* Feliz navidad, feliz navidad, feliz navidad, prospero año y felicidad..."
Lisa: Stäng av!
Pontus: Haha, dåra? Det här svänger ju! I waaaaaanna wish you a merry christmas, I wanna wish you a merry christmas, I wanna wish you a merry christmas from the bottoooom of my heaaart!!!!"
Lisa: "Men inte igen!!!"
Pontus: "Heh he he hehehe! Oj, hoppsan, tjoho! Nu hamnade låten på repeat? Feliz navidad....tamtararam"

...I wanna wish you a merry christmas from bottom of my heaaart!
Stockholms slott har 605 rum och kök.

Kommentarer
Postat av: ida

ibland kan du vara riktigt elak pontus. hehe fast ganska rolig. jag vet vad jag ska sjunga på nästan gång jag träffar lisa i alla fall.... "feliz navidad mmhmmhhmm"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback