Lägesrapport - jul

Hallå i stugorna!

Efter att ha skaffat visum och förnyat passet har jag nu tagit mig till mitt hemland Södertälje. Jag sitter här och msnar medan mamma lagar oxfilé med svampsås och klyftpotatis. Det är annat än att halsa ravioli ur en kall burk det minsan...

Jag & Vesper var på stan förut idag och spatserade runt. Plötsligt såg vi några från idol; Kalle, Eddie & Tove som satt och skrev autografer. Vesper ville gå dit och kramas med Tove men det hade vi liksom inte tid till sa jag. vi skulle ju kolla lampor & julklappar, dessutom är dom ju förlorare och inte så intressanta...

Jag kan föresten nu för tiden inte bara titulera mig akademiker och deltidsalkoholist utan nu även som pojkvän :) Erika heter min flicka och är den blonda tösen i mitten nedan.


Hurra för mig!

Men! Nu är det gratis mat på ingående och Arsenal-Hull, gåtta gå härva. Adjö!
En replik från Mel Brooks film Det våras för Hitler gav popgruppen U2 inspiration till titeln på albumet Achtung Baby.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hurra för Pontus!:)

2009-12-23 @ 17:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback