Wöööowööööööö

Jag känner mig som paco ser ut efter att han haft semester.

Fan, jag fipplade iväg ett sms om att jag skulle vara aktivitetsansvarig och därför inte kunde resa några tält inför matfestivalen med mitt lag. Sen träffade jag alla dom när jag gick pubrundan med en hord av studenter. Mitt lag ska alltid ha synpunkter, vem fan planerar in en tältresning när vi har pubrunda? Tjack.

Det var jävligt roligt igår, alltså inte som en vanlig utgång utan sjukt jävla kul! Vi har börjat drilla våra ekonomstudenter och tagit dom bakom våra vingar. Vi ekonomer får många attacker av avundsjuka mäsk och behöver därför mobilisera oss och skapa ett försvar. Ingengörer är jävligt ocharmiga, körde många hata ekonomramsor. Well, ser man ut som skit, klär sig fult och har kass lön förstår jag att man är bitter men dom borde veta bättre än att skälla på deras boss kan man ju tycka...

Ikväll fortsätter nollningen. King. 

Jag trivs rätt bra nu :)
Världens största älg heter alaskaälg, alces alces gigas. Den kan väga upp till ett ton.



 

Kommentarer
Postat av: JB

ingenjörer - kass lön? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback