Åh vuxna jag!

Hej blogg, hej läsare!
När jag och Tobias satt upp vår forward base här i min lägenhet så låg det 3 månader samlat damm på golvet. En väggspegel hade ramlat ner och en lampa i hallen var pajjad.  Vattnet i toaletten hade givetvis möglat och det luktade ungefär som jag avrättat en man, skurit honom i delar och spolat ner i toaletten men tyvärr hade en arm fastnat någonstans i systemet. Erik hade stulit mitt playstation och mitt kylskåp var tomt. Mina tomater hade föresten självdött. Egentligen borde jag fått panik. Men jag var king i trässlöjd mellanstadiet och är mitt anti-byggutseende till trots, jävligt händig ;) Så det här har ordnat sig nu.

Efter en sjukt aktiv dag igår blev alla faddrarna och ansvariga helt lobotomerade, det var rätt mycket att göra :) Men sakta men säkert startade förfester runt om i staden. Det här härliga ljudet som uppstår när man öppnar en läsk/ölburk *PSCH-TTH* ekade från balkonger.

Vi var i överfulla lägenheter och hade jävligt roligt innan alla sällade sig till kåren för en sjukt skön kväll.

Idag har jag hängt upp en hängmatta på balkongen och betalat massa räkningar, el, hyra, internet, kåravgift. Allt återgår till det normala :)
Men nu ringde Erik, ska kila över på en kaffe, tjohooooo
Rå sparris är svagt giftig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback