Uft!

Jaha? 15 schpänn för en timmes parkering, det uppmuntrar en ju nästan till att tjuvkoppla grannens bil... hoho
Vill man till stan så mycket att man offrar två piggelin för det? Det är så jag mäter saker och ting nu. I mitt piggelinindex.

Det är mycket att ställa om till, det här med att gå från u-landsbarn till i-landsbarn. Det gäller att ta det i etapper. Idag slet jag upp kylskåpet och såg massa saker att göra, wok, kycklingfilé, lövbiff osv. Men här sitter jag nu med fyra kårv mä brö med avslagen coca cola och torkad lök som gick ut 9:onde februari. Känns tryggast såhär.

Jaja, 17 grader och sol, några piggelin kan det väl vara värt att sig med gott sällskap vid maren och lyssna på kluckande vågor?

Köer e vend, ah de schoent.....
Jag äter alltid stark senap.

Kommentarer
Postat av: Pacs

Marcos Senna borta i returmötet mot Arsenal, det här måste gå vägen!

2009-04-12 @ 21:20:31
Postat av: Pontus

Haha, nyktrat till nu? :D

Postat av: Pontus

Haha, nyktrat till nu? :D

2009-04-13 @ 00:30:22
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Max

Paco kommer aldrig nyktra till :D

2009-04-13 @ 16:14:37
URL: http://brunnsengsik.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback