Såja!

Klockan 17:30 entrade Karro & Malle Sjögreniansk territorium kalaspackade. De kom in och skrek efter vin som jag köpt åt dom på systemet. Skulle ni fråga dom, skulle de kanske säga att det var lätt förfriskade, men jag är av annan uppfattning. Precis innan hade de nämligen hjälpt till att tömma bryggeriet och flinade till när de nämnde att de nog faktiskt druckit mest av de närvarande. Beväpnade med ett backgammon förde de ett jäkla liv och lät inte mig & Erik spela TV-spel eller schack ifred.

Nej, fotbollsmatch imorgon bitti och kalas imorn. Nog ska man kunna kila ner ett par cider +-10 imorn, då finns ju risken att man halkar ut på dansgolvet. Det är så ekonomiskt att hänga där. Jag brukar ställa mig där och göra tvärtom mot alla andra, eller ba hitta på grejjer. Då är jag nöjd.

Detta move kallar jag "latte-morshan-asiatremix" och går ut på att man med kisande ögon vevar med handen som om man håller i en tesked. Vad söt du är i bakgrunden Moe ;)


Nedanför visas "Jag-tror-att-jag-spräckt-mjälten", man håller sig för magen med ena handen och signalerar efter hjälp/uppmärksamhet med resten av kroppen.


Den sista försöker jag undvika, jag vet att det gått för långt när: "STAND-ASIDE" börjar. Det går ut på att fösa undan människor tills breakdancing snurrandes på huvudet startar.
 

Syns imorn ;)
På jiddish betyder ordet Shrek monster.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Utgång? Vart då? Husaren, Vatra, Voda, eller Bogrens?

Postat av: Pontus

KÅREN! Pallra dig dit nu, alla ska ut. Det är eftersläpp efter damsittningen.

2009-04-18 @ 14:26:52
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback