Rutiner & överlevnad

Så fort man hamnar i nya situationer försöker man ju klara av dom så bra som möjligt. Efter ett kort tag finner man sig till ro med en metod som fungerar.

Det var jobbigt ett tag direkt när man blev utan föräldrar. Om ni bara visste hur mycket jag klämde fingrarna när jag skulle montera ihop strykbrädan varenda gång... Det var helt sjukt! Jag lät bli att stryka ibland på grund av min barmhärtighet mot mina fingrar. Ni ska veta det younglings där ute att livet, livet är en kamp som måste vinnas varje dag!

Det här med att tvätta var inte så svårt. Men när skulle man göra derå? Jag har ju massvis med kläder. Då uppfann jag mitt boxershortsindex. Jag har 14 par boxershorts och när det är fyra kvar så bokar jag en tvättstuga, smart va? ;)

Jag har rutiner på grejjer, jag ba kör.

Nu kokar vattnet, det betyder att jag häller upp det i ett glas, två skedar kaffe i + lite mjölk och en vända ner för att hämta Dagens Nyheter. Då har det svalnat så att jag kan dricka det när jag kommer upp.

Magnifique!

En gång bröt jag en rutin och införde rakhyvel, det resulterade i att jag fick linda fyra A4 runt skallen som skulle täcka allt jag skar sönder. Det var en jobbig tid...


Ett lejonskelett kan vara mer än fyra meter långt från huvud till svansspets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback