Gnällkärring at your service

Det är ton av redovisningar för tillfället. Efter alla applåder ska tamefan alla jävlar räcka upp handen för att fråga nåt så totalt ointressant eller idiotiskt att jag varje gång vill slå mig själv i ansiktet i hopp om att hamna i koma. Ni förstår inte hur jag känner, där sitter jag inspärrad i en sal med 90 andra mäsk som flåsar ur sig varm koldioxid och så finns det rikspuckon som vill dra ut på det ytterliggare?

Jag är föresten lite sliten från vår planerade spontanutgång vi hade igår. Det var fullt utav gymnasieelever ute, hihi. Ja. Som Alex brukar säga: Det är synd att alla under 18 är så korkade och alla över feta.  Vespers (a.k.a Anders Eklund) säger väl nåt liknande fast där åldern ligger på 8.  

Anders Eklund?

Jag hade tänkt peta in några inlägg igår men 90% av tiden jag spenderar hemma är varken vid sängen eller fejsbuck utan vid diskhon. Jag tänker ibland det som Paco alltid säger högt: "kommer ni hit, tar ni fan med er era egna glas" och så fnissar jag. Men igår när vi skulle äta tacos, fyra killar, så försökte jag styra in det hos bonden. Jag tänkte att det var hans tur liksom ;) Men påväg upp i trappen så inser dom att: "Pontus, du har ju ett matbord hemma hos dig, är det inte bättre att vi äter hos dig?"

Och det är ju riktigt. Men ändå. Det är ett jävla såssetänk det där att bestraffa dom som har det bra ;) Jag funderar på att göra som Paco; skalla ett hål i väggen, för att få lite sympati.

Nej. Nu skall jag åter till koldioxidbunkern. På återseende.
Pulsen hos en förbannad kolibrihanne kan slå upp till 1000 slag i minuten. Samtidigt hinner han dra cirka 500 andetag.

Kommentarer
Postat av: Hespero

nu är det ju så att alex säger att tjejer under 16 är korkade, och dom över är feta. p-piller hull alltså. JAG HAR INTE RÖRT ENGLA!!

2009-04-23 @ 17:03:44
Postat av: Pontus

"Jag kidnappade Engla... vafan glor ni på, det var inte jag som våldtog henne!!!"

Postat av: therese

va, hjälpte inte brorsan till med disken?

2009-04-24 @ 22:37:41
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback