Ökad olycksrisk

Jag & Jonas åkte hem från fotbollsträningen igår och på vägen gick det vackra damer längs gatorna här och där. Nu är det ju okej för mig att slänga ögonen fram och tillbaka likt en vindrutetorkare - jag kör ju liksom inte bilen. Men jag dömmer inte Jonas även fast han gjorde samma sak.
Jonas: "jävlar du... där borta också! Men JÄVLAR!"
Pontus: "Det här är ju helt sjukt, alla har tajta ben i den här stan för att det är så platt!"
Jonas: "haha, och snart åker strumpbyxorna av..."
Pontus: "Ha, ja, då är det bara glömma o åka bil, det går inte längre, man får typ cykla med hockeyskydd på sig..."

Jag lovar att byta design på bloggen innan april månads slut. Det är ett löfte. Jag ska ha tre bilder högst upp och sen någon form av grå bakgrund med lite krudilutter på. Det känns Pontisch. Hm. Fröken Ernstsson har lovat att hjälpa mig. Så det här ordnar vi. Minus och minus blir plus har jag läst ;)

Jag och Delmy satt och jämförde CV igår och spanade "ballar av stål". CV är en konstig handling det där. Man vill skriva massa bra - men ändå inte skryta liksom.
...Den röda djävulen var ju faktisk skitkul :D
Tycker du riktigt illa om att gå över en bro har du gephyrofobi.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ernstson med ett s om jag får be ;)

Postat av: Pontus

Aldrig förstått mig på alla "son" efternamn som bara har ett "s", det känns så felstavat... hihi

2009-04-07 @ 20:46:11
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback