Detvardet

Gårdagen var ju kalaskul!!! Tack alla medverkande för det!

Nå, nu till något helt stört. Vad är grejjen med att tjejer alltid kastar saker omkring sig överallt? Hela tiden? Inga killar "glömmer" ju saker lika ofta som tjejer gör det. Sen är det plötsligt ens eget ansvar att se till att dessa prylar återgår till ägaren. Vafan är det för stil? Fuck it. Jag är rebell. Som en manifestation mot detta säljer jag objekten nedanför. Det som är på mitt territorium är mitt. Enkelt.


Klackskor, storlek 39. Jag vill ha...hm, 200 schpänn & en kladdkaka! Först till kvarn.


Nån form av sjal. Bytes mot en fika.


Tunn scarf. Jag har 13 skjortor som behöver strykas, den är din för lite arbete.


Detta vackra halsband är en artifakt från Norge, en mjuk doft av hallon ingår. Den är din för en hundring.


Norskt armband, är ditt för två paket mjölk och ett leende.


Hårspänne bortskänkes.


Någon har glömt en människodel här. Valfri person får en femma och en klapp på axel om detta ting bogseras bort.

Seså. Var inte blyga nu, hjälp mig rensa lite i mitt hem och gör en fin affär på kuppen!
Du har fler hårstrån än en gorilla. En människa har 10 miljoner hårstrån, men de flesta är så små att de inte ens märks.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där långa hårstråt måste vara mitt! :D

2009-04-19 @ 19:32:14
Postat av: Pontus

Men Vesper, du har ju inte långt hår längre. Det säger du ju själv...

Postat av: Max

Haha men du måste iaf invänta 24-timmars regeln innan du sälja sakerna :D

2009-04-19 @ 21:58:37
URL: http://brunnsengsik.webs.com
Postat av: Pontus

Gjort. ;)

2009-04-19 @ 22:28:59
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Hespero

nej precis, mitt långa hår ligger ju kvar i din soffa :D

2009-04-19 @ 22:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback