Bilåkande

Jag & Zacharias rejsade nordöst mot hufvudstaden från Skövde.
Personligen har jag aldrig liksom noterat Göteborgare som nåt speciellt. Göteborg eller Västerås liksom, wem bre sä?

Men i Skövde (där det är ett flertal Göteborgare som studerar) så har jag noterat ett motstånd mot Stockholmare. Gång på gång försöker jag slippa deras haglande anfall genom enkelt konstatera att jag faktiskt är ifrån Södertälje.
"Men du är 08:a va?"
"...ja jo..."
"NI ÄR ALLA LIKADANA!!!!!"

Nå, jag har fått nog av detta och ställt mig bakom nollåttornas fana! Vill de leka lillebror så tar jag gärna rollen som storebror... ;)

Under resan satt vi mest och skrattade & kom på nya skämt i nedanstående genre...
"...Vahetteree...det har ju blivit en ny innegrej bland alla Glenn, alltså alla killarna i göteborg, det är en fisk-salva som kallas three-in-one och kan användas som deo, glidmedel och matfett, hört om det eller?"
"HAAAAAAHAHAHAHAHA!!!"

Ibland blev det tyst en period i bilen. Ingen sa nåt liksom. Vi åker genom lantligt landskap och det regnar, Zacharias bryter tystnaden och pekar på en lada:
"ASSÅ, VEM FAN BOR HÄR!?"
 "haha, troligtvis ett mäsk..."
"Det är typ ortens gymnasium här, de har typ IV och fordon..."
"HAAAHAHAHAHAH! Ja, och konstfack!"


John Lennons första flickvän hette Thelma Pickles.

Kommentarer
Postat av: Zache

Alla dessas satans minoriteter och lillebröderfasoner! Storebröderna Rosell och Sjögren är här för att stanna! :)

2009-04-08 @ 23:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback