En liten parantes helt enkelt

Mors!

Det är faktiskt väldigt mysigt att springa här ute på landet. Jag har min super mp3 med mig, proppfull med body work music, man blir aspeppad! Man springer igenom små svenska idyll-samhällen. Söta radhus med fina trädgårdar, vid flera ställen sväller det över äpplen över staketen, utan att sakta in rycker jag loss två äpplen och vipps! Min lunchlåda imorgon är kompletterad & perfekt!
Men man springer på, det luktar väldigt mycket och intensivt. Först luktar det rosor, sen häst, sen olja (alla meckar ju fan med saker i sitt garage på landet, how come?) sen luktar det nyklippt gräs och sen klöver. Det är mysigt :)

Jag tänkte ju vara lite smart och vänta in "sista minuten"-tågbiljetter till imorn. Ehm... Det fanns inga. Förra veckan fanns det ju massor!!! Piss.
...Jaja, snabelhåret får helt enkelt vara utan mig imorn på makron för jag hittade en biljett idag! Hihi... Jag får sova i egen säng ikväll, yes yes yes.
"Ankomst Södertälje Syd 23:26" Tralalala!
O nu hinner jag träna fotboll med laget imorn också! Tyvärr missar jag Arsenal-Dynamo Kiev ikväll. Hm. Smällar man får ta.

Stört kul föresten att Roma torskade mot CFR Cluj igår. Vem har hört talas om ett sånt skitlag? Haha, men det är bra! Italiensk fotboll är sjukt tråkig, bort med den!

Jaja, det känns konstigt att man ska packa för att åka hem... Jag har iaf redan packat det viktigaste:
Mina fotbollsskor
4 par boxershorts
Ett äpple
En deo
Nya affärsredovisningen ;)

Jaja, egentligen är det inte så stor skillnad, jag lämnar ett galet Skövde:


Och anländer till ett galet Södertälje:


Same same but diffrent liksom va... ^^

Sayonara Skövde!  
Pingviner är närsynta.

Kommentarer
Postat av: Max

Välkommen tillbaka till civilisationen då :D

2008-09-17 @ 23:41:52
Postat av: Alexfuckingsander

Luktar det verkligen klöver? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback