My piece of halleluja-moment

Jag vaknade upp imorse, öppnade ena ögat och scannade av mitt rum; mina arsenalbyxor ligger på golvet bredvid min syrianskaväska, i fönstret ligger några böcker och fem ljuslyktor. På mitt middagsbord står min bärbara dator tillsammans med massa kom-ihåg lappar och anteckningar. Kläder hänger på mina stolar och det ligger en strumpa på golvet. Jag sätter mig upp i sängen och ser massa märken från ett skrynkligt lakan på min bröst. Jag öppnar andra ögat och sätter ner fötterna på golvet. Ah! Där var mina morgontofflor! Jag ställer mig upp, utstöter ett enormt morgonvrål och sträcker på mig. Med morgontofflorna hasandes i golvet tar jag mig fram till datorn, sätter på den och startar Requiem av Wolfgang Amadeus Mozart på hög volym! Morgonen har startat!

Plötsligt går allt i ultratapid! Jag springer ut på balkongen o kollar vädret i mina boxershorts och morgontoffler, solen skiner och studenter cyklar hit och dit. Jag går in igen, sliter upp kylskåpet, fingrar på min Moët - vifftar snabbt undan tanken - och tar ut smör och salami. Jag tar ut min brödpåse med munnen, släpper den och tar ner på foten. Vattnet kokar, jag slänger i en tepåse a lá peach och en ljuv persikodoft sprider sig i min lägenhet.

Jag häller upp filmjölk medan jag sätter igång ännu ett avsnitt utav Entourage. Jag har sett 21 avsnitt på två dagar nu :)
Efter det diskar jag allt, städar upp lite, drar på mig träningsgrejjer och tar en springrunda.

Nu sitter jag här, i skolans bibliotek med några böcker externredovisning. Idag ska jag köpa hantlar, frysta ärtor och fixa Internet till min lägenhet. Livet är i full gång och halloween närmar sig! Det här kan bli bra alltså...


 En törstig kamel kan lätt dricka 100 liter vatten på 10 minuter.

Kommentarer
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

hahaha vad ska du med hantlarna till ?

2008-10-28 @ 16:50:17
Postat av: Johnny

bra initiativ pony!!



han blir bara farliga och farligare! skägg och muskler liksom!

2008-10-28 @ 23:02:14
Postat av: Pontus

Hespero: Jag tänkte förbättra mina svaga sidor - det borde du också göra! - jobbigt för dig att du behöver köpa ett bibliotek. Haha...

Johhny: Ah, vänta bara!!! (Ska du tippa idag? Chelsea, Arsenal & Liverpool är ju spikade :)

Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

gå då till biblioteket med mig. Då kanske du kan lära dig att hantlarna kommer inte göra ett dugg skillnad...

2008-10-29 @ 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback