Kvinnor!

Anna Jakobsson säger:

e du i skövde?

Pontus, säger:
nej

Anna Jakobsson säger:

men vrf så jävla dryg??

Pontus, säger:
haha, hur fan kan "nej" vara ett drygt svar på en ja eller nej fråga?

Samma sak som förut när jag fick vääärldens utskällning av min kära Therése Karlsson för att jag använde för få smileysar på MSN. Dig träffar jag ikväll klockan sju, yes ;)

Kvinnor är experter på att skapa konflikter...... Suck.


Jordnötter är inga nötter utan en ärtväxt. Engelskans peanut - ärtnöt - skvallrar om dess växtfamilj.

Kommentarer
Postat av: Therése

hahahah men VA FAN PONTUS en konversation utan smileys funkar bara inte. kul att träffa dig idag, har saknar dig massor!!!!

Postat av: Maddie

Pontus, msn anledningen till allt hat och krig på jorden

2008-10-15 @ 20:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback