Dedikerat till little R

(Obs har ändrat det här inlägget 2017-05-04) , ja ca 9 år sedan efter att det skrevs för att vederbörande kommer högst upp på google, med bakgrund av det heter han i det här inlägget Kemi och inget annat)

Min poetiska ådra kanske inte är lika stark som min mor, men Kemi gled hem till mig igår och vi spelade lite TV-spel och sen gjorde han nåt, jag kommer inte ihåg vad. Men jag kommer ihåg att jag sa att jag skulle hämnas och skriva ett rim om honom i bloggen. Det kanske inte låter som en fruktansvärd hämnd, men Kemi lider av en EXTREM scenskräck så det jämnar nog ut sig det här.
*harkel, harkel* EHURM!!! Tillåt mig presentera...

Kemi kanske varit hemma hos mig 150 gånger, jag har varit hemma hos Remi EN gång, men då när han stod i duschen memorerade jag det han sjöng i duschen:

En liten gnutta kreatin
blandar man i gröten in
då blir jag så piggelin
och min syn blir jättefin!
En daglig dos av kreatin
gör mig till världens starkaste glin!

Får jag bara mitt näringsextrakt
är det ingen som håller min takt!

Adam Tensta, jag äger dig fett
Kemi Hovsjö här - det blir lätt
För med kreatin till varje rätt
går grövsta grovjobb superlätt!

Det är tisdag och jag är Kemi glin
De walla nik emo jag är full som ett svin!
Hurra hurra hurra!

HAAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! Om jag får säga det själv ;)


De första egyptiska mumierna balsamerades inte utan lades i den torra ökensanden så att de skulle torka och inte kunde ruttna.

Trackback