ut för en öl ja...

sen sa karro; "jag har en låda vin"

sen hamnade vi på kåren. Jag vet inte riktigt, det här med att vara elak eller saklig, ja, jag vet iotmne asså, det är ju rätt lugnt liksom. Men alltså, antingen drack ag för lite eller så var människora där fula helt enkelt, jagf har inte riktigt bestämt mig.

Det alla pratade om var dock dagen imorn på peachpit, kul att jag har tunga likviditetsproblem och inte kanm gå till bolis, jag får ta ur reserverna och pompa upp en champange, jag frå väl se det som att jag firara att jag klarat tentan och att jag bestäellt en ny tv.
bra av mig att skriva min adress i södertälje, jhag är ett tjack jag vet. jag skrev fel, det skall åtgärdas. på. MÅNDAG!" det är då arbetarna vaknar till liv, liksom björnen går ur idé på vintern. Detä r därför vi akademiker trivs med helg, jag kan inte säga meeer.
jag ska försöka ladda ipp en bild bara.. den ska symbolisera nåt, vi ska se, jag ska leta... ni får väl använda er fantasi, det ska jag göra. Min farmor sa alltid till mig "gudskelov vilken fantasi du har" jag flinade alltid. vad svarar man på det egentligen? Jag vet inte. Det var därför jag flinade. Och än idag så skrattar jag mig ur situationer jag inte förstår.- för så länge man skrattar så tror folk att man förstår. folk är korkade, jag skrattar, jag är smart, jag har kul. bilden en sekund..........................

Min peotriska ådra skulle direkt fsäga att det här visar mitt högerlår som en symbol för styrka, ni vet jag är ju taktiskt fotbollsspelare,  och malle till vänster är min slagna fiende i bob marley och ida får syumbolisera alkohlism, studentens sug till glaset. Det finns, det är passivt, verkligt och elegant, emn alkohlism. glaset med vätska på bordet trorjag är vatten, det står för LIV, h2o. Tillsammans måste man tolka bilden att fienden bryts ner med styrka från alkohol bilket fbringar liv. måste markera det här, dte var stort. Makt.

[Deja vy]

Detta symboliserar mannens jakt på kvinnan. Tänk er ovanstådne bmiljö på krogen. det ser bra ut det är bfrid och fröjd, men plötsligt uppenbarar det sig små fel. näsan är sned, vaderna är feta. HUX FLUX SER MAN EN BUSSHÅLLPLATSKYLT LÄNGST NER PÅ BILDEN. och man tänker direkt; """fan eeeeeeeeeeeeereeeeee här?" det passar ju inte alls in. Hur kom det här sig? När man tyst argumetnerar fram do tillbak så får timan tillslt hamnat i en fråga: hm, är hon psyko? säkert lika psyko som jag är - fast lite mer. det brukar vara så

Min pappa har alltid uppfostrat mig med denna fras: "Tänk först o gör sen" samma sak säger jag till mongon som gör idiotiska saker. jag har nu väckts av funderingen; Är jag ett mongo? jag svarar moig själv med_: "jag ska sova på saken" God natt rå.

Kommentarer
Postat av: Pacs

Den där ölen har jag köpt!

Är det tredje gången den här veckan du är full nu? Bra jobbat kära du

2008-11-29 @ 09:14:50
Postat av: Pontus

Morn morn! Nä, idag blir tredje gången gillt. Sen blir det lugnt framöver. Min nya TV kommer i veckan - då ska jag barrikera mig i min lägenhet... Mohahaha..

Postat av: charlie

de e bra pontus! fortsätt så här.. vi studenter måste hålla ihop i svåra tider.. själv har jag varit på lyset sedan i torsdags.. nu ska jag ut o leta fågel och laga thanksgiving middag med diverse dryckes tillbehör ;)

2008-11-29 @ 14:28:55
Postat av: Pontus

Japp, nu om nån tid är svår. Lågjunktur, finanskris = bra tider för systembolaget & hårda tider för studenter. A man's gotta do what a man gotta do. Jag önskar herrn en trevlig kväll ;)

2008-11-29 @ 14:40:04
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Lindberg

Man bör börja dagen med att inmundiga en flaska Champagne till frukost. Resten av dagen blir så mycket roligare då.

2008-11-29 @ 16:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback