Lugnet före stormen...

Jag sitter här o allt som hörs är fläkten från datorn och kylen.

Jag har satt upp rullgardiner idag och nya stänkskärmen är på plats. Om en kvart ska jag hämta min tvätt. Imorgon vid den här tiden så kommer det hit massa folk, och värre blir det :)

Jävligt kul det där med Island :D Haha, dom har tröttnat på 'oss' och "letar nya vänner" så erbjöd dom Ryssland en övergiven amerikansk militärbas... haha, stört kul.

Vanligt folk ger en drink eller nåt sånt som muta eller för att visa sin uppskattning. Island ger iväg en övergiven militärbas.

Ungefär som att få en turkosa pyjamas; "Öh, jaha, tack?"

Island, Island, Island....
Spheno palatine ganglioneuralgia är den medicinska termen för den huvudvärk som ungefär en tredjedel av världens befolkning kan få när de äter glass. Alltså Breainfreeze. Det har jag föresten aldrig fått - även fast jag försökt....

Kommentarer
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

ööööh vi är påväg!!!

2008-11-14 @ 07:59:28
Postat av: Jesper

o alla ser vi hur det går............. allt herredguuuuuuussssssssssssssssssssddddddd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback