Lillfredag, wohoooo!

Hali hallå!
Igår fick vi ju som bekant reda på tentaresultatet och några tjejer i klassen flaggade för fest. Jag ville åka pulka, så det blev en kombo ;)

Idag har all snö smält undan, men igår kunde vi minsan åka i boulognerskogen, det gick inte så snabbt, så, som på en given signal brast det ut ett snöbollskrig utan dess like! Kvinnor och krig hör inte ihop alltså, Karro är nog fortfarande blöt...mohihihihi....

Anyway, sen brakade singstar igång och det flödade glögg, mousserande vin och sprit. Jag är fortfarande en jävel på Carolas -Fångad av en stormvind ;)
Jag hade hårda dueller med Brat-Malle, det stod 2-1 till mig när vi började sjunga No women no cry, efter ett tag i låten så leder jag och jag hör ett tyst "fa-an" från Malle. Flinandes ser jag vad som sjungas skall. Jag vänder mig om och tittar Malle i ögonen med ett retande flin och sjunger känslosamt:
"ere, little darlin, dont shed no tears..."

Då blev Malle våldsam och började slåss! He he he....

Sen höll vi på o sjöng tills dess att klockan blev halv 3, då, alla rätt packade, började debattera politik. As-seriöst. En diskussion utan nåd. All diplomati var som bortblåst, det var fullskalig attack som gällde tills eld upphör rådde halv 4 på natten. Då gick jag ner fem våningar till mig o sov. Puh.

För övrigt genomgår mitt ego och självförtroende en belägring utav allt från Föreläsare, sjuksköterskor till styrelsemuppar. Jag fick inte vara med. Inget jag sörjer direkt, men frågor som "fan dårå?" väcks i mitt inre och trubblar mig.
Men men, jag är nog bra på nåt annat, som att slipa smörknivar! Det var jag en jävel på i slöjden asså...
Mina försvarsmekanismer går m.a.o på högvarv. Vem vill ha massa onödigt ansvar, utan att få cash för det samtidigt som man häller i sig svart arbetarkaffe o äter gamla pepparkakor? Om man bränner upp sitt SIM-kort så sparar man massa telefonkostnader. Ja, jag ska göra till uppgift 39 fröken, jag ska!
Alex bitmärke i min högeraxel är nu efter typ två veckor, nästan borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback