Ja, vad är det för samhälle? haha

Anynom (alla vet vem)~22 har tagit en överdos av ravioli, igen:

•Anonym säger:

mina knä är liksom helt trasiga

Pontus, säger:

dåra?

•Anonym säger:

utslitna

•Anonym säger:

har spelat fotboll o innebandy i många år nu, dom får liksom aldrig vila

Pontus, säger:

naww, hary en näsduk?

•Anonym säger:

dig går ju aldrg att prata med dig

Pontus, säger:

haha, amen du tycker ju alltid så jävla synd om dig själv

Pontus, säger:

du tror alltid att du är complete destroyed

•Anonym säger:

de är typ så

Pontus, säger:

men, som sjuksköterskan sa [efter Café Opera, senast], "det här var ingen fara"

•Anonym säger:

hon var ju en söndercrackad [censur]

•Anonym säger:

hon kunde säkert inte ens [censur]

•Anonym säger:

skulle säkert bita av [HAHA, censur]

Pontus, säger:

hahahahhaha

•Anonym säger:

Men du förstår inte hur trasig min kropp e

•Anonym säger:

KAN VI INTE HA NÅGON SOM HELST JÄVLA BRA SJUKVÅRD ELLER

•Anonym säger:

MIN HÄNDER E SKIT OCH TRASIGA! DÅ FÅR JAG EN JÄÄÄVLA LÄKARTID I FEBRUARI, DÅ HAR JAG FAN INGA HÄNDER KVAR

•Anonym säger:

KUK LÄKARE, KUK DOKTOR

•Anonym säger:

ÅHH

•Anonym säger:

Ge mig vård

Pontus, säger:

HAAAAAAHAHAHAHAHA

•Anonym säger:

vad är de för jävla samhälle?

•Anonym säger:

Nä vi tar en kärring på 90år som dör om 2år, han är 22 så han kan vänta

•Anonym säger:

åhh helvete vilket jävla skit system

•Anonym säger:

Fattar ingen att det är jag som ska dit först!


"Ge mig vård"

Vad är det för skitsystem vi har, egentligen? HAHAHA

För övrigt så sitter "kuk läkare" och "kuk doktor" ihop.
Idag ringde Sofie Svensson Sarhed mig och hade synpunkter på tidigare information i denna ruta. I apologise for any inconvinience I may have caused, buhu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har ju hela tiden sagt att Skövde inte är bra för dig, när vi ser det här så det klart vi blir oroliga för dig Pontus!

Kom hem!

2008-11-28 @ 00:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback