I am back!

Hali hallå! I'm back online & fit for fight.

Jag hade tenta i lördags. Tänk, att när jag först gick på Ragnhild så blev jag överaskad av att det var provtid på två timmar. I Lördags satt jag i tentasalen mellan halv 3 och fem i halv 8. 4 timmar och 55 minuter. Den gick bra :)

Det första jag gjorde efter tentan var att slå en pling för en lägesuppdatering och efter två sekunder skrek jag ett stridsvrål av glädje när jag hörde att Arsenal fullständigt eliminerat Manchester united tjaffset med 2-1. Mums... Äntligen var det pay-back time till alla united tjack. Min sms-tumme glödde hett och jag fick så få svar tillbaka...? Jag fnittrade som en flicka_12 resten av kvällen, hihihihihihi.

Noterade ni föresten den här:


Ge militären alla pengar dom kräver, säger jag! Med sånna här "olyckor" kan jag betala hur mycket skatt som helst! Bort med Danskarna bara. Är det inte ett lustigt sammanträffande att dom blev skjutna i Karlsborg, några ynka mil från Skövde...?

Underbara nyheter iallafall. Missförstå mig inte här va, jag är en människovän - saken är bara den att Danskar inte är mycket till människor... ;)
Nu ska jag iväg o köpa soffa! Piece by piece kommer på plats i den hära lägenheten. Piece by piece kommer att gå sönder på torsdags nära mina fantastiska vänner af Södertälje ankommer. Hm.
1994 släpades 36021 felparkerade bilar bort från New Yorks gator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback