Huvet på schpiken

"Tänkte bara påminna dig om att när du tittar på detta mejl så är det antagligen söndag. Och det är första advent första gången du bor hemifrån. Då måste du ta upp din tomtelampa om du inte gjort det och ev dricka glögg om du inte gjort de och om det inte är dagen efter, men det är det väl="!? Så då får du väl vänta med glögg och pepperkakor och skållade mandlar och russin till en annan dag?   KraM mAMS"

Min mamma är ju för gullig - och känner mig rätt bra.

Ibland entrar jag ett tillstånd jag skulle vilja kalla "Charlie-mood" till Calles ära. Jag bryr mig absolut inte alls om vad som händer, jag är spontaniteten själv. Som vid ett tillfälle igår när det står massa folk i en ring o dansar, samtliga okända för mig.
Plötsligt langar jag fram ett stridsvrål och hoppar in i mitten, snurrar, kollar på allihopa och dansar som fan!

Efteråt går jag alltid runt o tänker på vad dom tänkte:
"Vem fan var han?"
Vart kom han ifrån?" ha ha ha...... hihihihi

Nu i skrivande stund fick jag se bilder på facebook från igår. Jag ger er en före och efterbild.

Manuset till filmen Charlies änglar skrevs om åtminstone 30 gånger och så många som 18 olika författare var med och jobbade på det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ett oerhört trevligt samtal igår:)

2008-11-30 @ 18:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback