Well done

Ännu en kanonhelg avklarad! Vi spelade föresten bara 4-4 mot svensk-syriska. Det var fan dåligt, för vi var bättre än dom :(
Efter matchen kändes mitt huvud stort och tungt, jag var bitter och ville kritisera det kvinnliga könet för att få en kick
- ja, jag kände mig exakt som
Alexander.
Jag o Paco gjorde mål iaf. För övrigt nickade jag i ribban och Pacs hade ett par chanser som var svårare att missa mål på än göra mål på. Men men, shit happens va.....

Min kollegor på jobbet är fan jävligt sköna, gummor med massa kunskap och härdade efter år utav alkoholintag. Jag kunde inte annat än le när jag mottog ett mejl i torsdags, innan kommunfesten:
image855
Startar klockan 5! Fullt ös medvetslös ;)

Nåväl, efter vi hade haft matchen så fick vi en impulsidé att grilla lite hos mig. Jag, Johnney, Hespero, Johan och.... *trumvirvel*.... TA RAAAAAA: GRUPPBOENDE-PACO a.k.a Thomas!
image856
HAAAAAHAHAHAHAH!!!!! Kolla blicken, kolla hållningen, kolla hur mycket senap han har på korven!
Paco, direkt från gruppboendet! HAAHAHAHAH!!!! :D

Sen kom det lite flickor och det blev en trevlig kväll :)
Glasshuvudvärk orsakas då kyla kommer i kontakt med ett spindelvävsliknande nät av nerver i gommen. När detta nervnät kyls ned tror hjärnan att den håller på att förfrysa och skickar bud om massa varmt blod dit som ska värma upp hjärnan. Blodet forsar dit (i onödan) och kyler inte alls ner hjärnan utan skapar huvudvärken i stället.

Kommentarer
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

äntligen ett inlägg :) men du har ju så mycket annat att skriva om som du inte tog med lilla ponus :(

2008-05-11 @ 21:18:42
Postat av: jenny

det med glass kallas brainfreeze

2008-05-11 @ 21:43:33
Postat av: Jeffan

Bra pontus att du lyfter fram dom äldre! Vi borde lära oss av deras erfarenhet när det kommer till fest ;D

Postat av: Pacs

Ja han skulle kunna skriva om den dryga getingen som du hade en tuff duell med idag!

2008-05-11 @ 22:59:57
Postat av: jenny

juste! söt du va i tidningen :D

2008-05-11 @ 23:15:44
Postat av: Pontus

Hespero: Haha, jag vill inte ha en "dagboksblogg", men vad för händelser tänkte du på? :)
Jenny: I know ;) Jag försökte uppleva "brainfreeze" förra helgen, men misslyckades :( Jag har aldrig fått det i mitt liv. Hihi, tack ;)
Jeffan: ja, "gröna hissen" var visst populärt då, ska pröva den nästa utgång.
Paco: Haha, stackars Vesper... *zum zuuuum zum* "MEN DIN, DIN... DIN JÄVLA FITTGETNING, DRA ÅT HELVETE!!"

2008-05-12 @ 11:32:15
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Johan

Well written..
Om du vill lägga till något mer kan du få filmen om en pojke, på en kudde, i en trappa.. FYRA GÅNGER KL 4 PÅ MORGONEN! hahaha ..

2008-05-12 @ 16:30:43
Postat av: ida

hehe, pontus jag vet att du tyckte att det var trevligt att vi var där och våldgästade er. :D

2008-05-12 @ 17:53:41
URL: http://komigenida.tjejsajten.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

bl a getinghoran! och
sthlm och så:(

2008-05-12 @ 22:16:25
Postat av: Pacs

Getingen var fan riktigt soft!

2008-05-12 @ 22:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback