Vilken helg, vilken konstig helg

Sooooooomliga gååååååår i traaaasiga strumpoooor, säg vad beroooor det på?
CRACK-ALEX!
 image876

*på efterfest hos paco*
Alex: "vafan, är det intersportstrumpor du har på dig *drar av min strumpa*
Pontus: "MEN DITT JÄVLA TJACK, nej det är det inte!"
Alex: hm... *drar av andra strumpan* ....hihihihihihi *tar upp en tändare och springer iväg*
Knark-Alex eldade upp mina strumpor.

Här sitter jag i panik och skriver. Johannes kommer när som helst, vi ska på rehab i Johannes sommarstuga i Trosa.

Sen ringde Johnnys morsha imorse och undrade vart han var. Själv visste jag knappt vart jag var någonstans, men hon hade verkligen mammaröst som genomsyrades av orolighet och hysteri. Jag hade ingen aning vart little Johnney var nånstans men sa att han gått hem till en tjej för att lugna ner henne. Vid denna tidpunkt vet jag inte ens vart Johnney boi är.

Har stenbråttom nu, adjö!
En giraff har sju halskotor, lika många som de flesta andra däggdjur, men de är mycket längre - cirka 40 centimeter.

Kommentarer
Postat av: Johneey

hahah mami

2008-05-25 @ 16:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback