Sjukt klatschigt!

Igår firade jag lilla greken som tagit studenten. Efter ruskigt god mat kilade vi hemmåt och stämplade in. Det 'nya' TK, 550, var fräsch(are). Men det tog för lång tid och beställa, baren var för stor eller så var personalen för gröna. Jag vill inte vara den som dömmer ;)
Vackstanäs hade sin slutskiva där och jag undrar vart alla dom människorna varit förut. Det fanns massor man inte kände igen alls.

Jag stack runt klockan ett och påväg till Södertäljes Mecca, kebbaben, mötte jag fröken Lindståhl som var så rak att en linjal hade sett sne ut om man jämförde... haha... Vi tog en romantisk middag på tjorren mittemot Nordea. Kokt korv!
image886

Jag tänkte lämna henne hemma och kila ner till Olearrys snabbt som ögat. Det var iallafall min mastermind-plan. När vi gick förbi tälje kebab stod det 4 syrianer där och tittade på oss när vi hasade oss frammåt o dom ba:
"iiihhh, grattis grattis!!"
"Ooooohh 25000 i månaden i 25 år, shiiit"
En ställer sig bakom den andra och gör ljud: "Ga-DANG, Ga-DANG"
Amanda trodde förmodligen att dom grattade henne för att hon tagit studenten i förrgår (men det syntes ju inte direkt), iallafall, leendes säger hon:
"Åh, tack, tack!"

Jag höll på o garva ihjäl mig, och syrianerna såg helt lyriska ut :D
Sen hade vi djupa skvaller-diskussioner och fröken blandade ihop H.I.V med DNA, ja, det hände massa konstiga saker... haha.

Sen var jag nere på stan vid halv 2, men då kilade jag hem till Johan, Bronxengs vänsterback ;) o sov i hans vattensäng! kuligt ^^
Idag är det föresten självaste Brunnsängsdagen! Vi kommer förinta Fogdö klockan 3. Alltså - det är på Brunnsängs IP allt händer! Igår natt när jag vandrade på stan så kom jag på en asbra ramsa som jag har bestämt att laget ska skrika innan match:
"Bäst på plan!
Snyggast på stan!
BRUNNSÄNGS IK!!!"


Sjukt klatschigt! Ni kan kalla mig Horace ;)
Klockan tre idag smäller det, hoppas på att pubilken från bloggen blir lika bra som senast ;) Shuuu!
Det finns cirka 40000 arter av träd.

Kommentarer
Postat av: Anton

Fy fan, du nämde inte mig ändå. Jag är verkligen besviken! ;)

2008-06-01 @ 00:10:53
Postat av: Max

Hahaha varför sjulle vu kalla dig för Horace???
plus att det var bland det sämsta ramsa jag någonsin hört :P
Men man får väll lov att verka lite positiv så jag får väll passa på att tacka för assen :D

Postat av: Pontus

Anton: Kommer inte ihåg... ^^
Max: För att det är en berömd poet. Fan, är det bara jag som vet saker?
Ja, du ska vara jävligt glad för att jag inte sköt själv ;) Varsågod!

2008-06-01 @ 02:16:50
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback