Semester med onda ögat, wohooo!

Jag har tagit semester imorgon. Det ska bli trevligt. Ekonomisystemet är nerstängt så jag tänkte att det var lika bra!
Fy farao vad jag låter vuxen. Jag är jävligt vuxen - inte enligt mina föräldrar, utan enligt mig. Enligt mina föräldrar är jag en utvecklingsstörd demon som blott existerar för att stöka ner mitt rum. Jag har körkort. Jag kan saker. Visste du föresten att hieromati är konsten att spå i inälvor? Nä, men jag är ett litet mastermind, så jag har koll på sånna saker - stora som små. Jag har kreditkort. Jag sopsorterar & jag tar en dag semester och får långhelg.
Asså, jag är typ 36 egentligen...
...skulle vara trevligt om det åtminstone stod 20 på körkortet också. ...26 juli... tic tac... tic tac...

Jag kan föresten tala om att jag har träningsvärk sen igår. Så jag har gått omkring med 'onda ögat' idag, jag är lite sur.
image885
Onda ögat

Nej, jag ska ta mig en te och harcore-msn:a. I skrivande stund är 56 online, från "-    emma" till
"Victor | | Vagnhärad nästa! 1 Juli" Det finns så många konstiga msn-namn. Det senare namnet tex; Vad är poängen, liksom syftet tänker jag... Heter han så för att han vill att man ska fråga om det mån tro... jag ska fan fråga han på en gång... fan vad snäll jag är mot mina läsare. Jag undersöker saker!

Pontus, säger:
hey

Victor || Vagnhärad nästa! 1 Juli säger:

hej hej

Pontus, säger:
varför heter du "vagnhärad nästa! 1 juli"?

Victor || Vagnhärad nästa! 1 Juli säger:

flyttar dit då

Pontus, säger:
aha. I see. varför har du det som msn-namn?

Victor || Vagnhärad nästa! 1 Juli säger:

kul grejj? :P


Ja, jävlar vad kul... jag håller på o göra i brallan, så mycker garvar jag. HAAHAHAHAHAHAHA!!!! 

Asså jag är inte sur, bara lite trött och i "the evil-eye mood" då gör jag konstiga saker... och sen så var det ju inte så jävla roligt heller... PING, teet är klart!
Jag återkommer imorgon bitti!
Sandel är ett pulver av rött sandelträ som bland annat används för att ge konserverad ansjovis sin röda färg.

Kommentarer
Postat av: Jeffan

"utvecklingsstörd demon som blott existerar för att stöka ner mitt rum" my ass ;D det enda du gör hemma är ju och städar! hihi dom borde vara nöjda med att ha hushållsnäratjänster från sin son;D

Postat av: Josigrun

Hello, This site is a brilliant idea!

2009-05-11 @ 12:07:32
URL: http://josigrun.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback