Regn, då blir bonden glad ;)

Har du tråkigt på grund av vädret? Är du lite ledsen i ögat? Eller tänker du 'efter regn kommer sol'?
Här är ett kort personlighetstest du borde göra, 10 enkla frågor :)
http://persontester.svd.se/take_test.php?idRegTest=1658

Jag fick 79/100

Du är inte alltid optimist, men din optimistiska sida tar ofta över. Du är ganska realistisk och ser för det mesta saker för vad de är. Denna inställning till livet lönar sig, både i ditt privatliv och professionellt. Ditt sätt att se på livet ger dig inte bara mer energi, det gör också att du kan mobilisera dina krafter och fortsätta kämpa när du upplever motgång. Du ska uppskatta och vårda den här sidan hos dig själv, den är en av dina styrkor.


På grund av friktion kan ett Concordeplans nosparti bli cirka 180 grader varmt under en flygning. Resten av planet blir också varmare på grund av friktionen, fast inte lika mycket. Då metall utvidgar sig vid värme blir planet 24 centimeter längre när den flyger med topphastighet.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

38/100

"Du är inte alltid pessimist, men din pessimistiska sida tar ofta över. I många situationer söker du nackdelarna snarare än fördelarna. Men tänk på att tankens kraft är stor: om du väntar dig att livet ska vara bedrövligt så kommer det troligtvis att vara det. Detta är vad som brukar kallas en självuppfyllande profetia. Att i stället ta dig an livet med en mer positiv inställning kommer inte bara ge dig mer energi, det kommer också att göra att du kan mobilisera dina krafter och fortsätta kämpa när du upplever motgång."

Hmpf! Det handlar om realism, inte pessimism. Det är ta mig fan en omöjlighet att se på sin omgivning med en optimistisk inställning när världen ser ut som den gör. För att uttrycka mig kort och koncist: folk är idioter. Utgår man då från att så är fallet slipper man bli besviken och blir istället positivt överraskad när man stöter på motsatsen.

2008-05-20 @ 20:04:26
Postat av: Micce

Tror inte någon är förvånad över det resultatet;)
Själv fick jag 78, känns bra:D

2008-05-20 @ 21:28:01
Postat av: Max

Själv fick man då smått otroliga 92 ;P

Vart fan var du idag på träningen då??? Kommer du på torsdag då eller ska du vara "skada" tills avstägningen är över? :P

Postat av: Pontus

Lindberg: Hörrö, panta lite burkar och köp dig ett busskort så att du kommer ut från Nykvarn ;) Jag tycker att du är lite trångsynt. Även fast många är idioter - speciellt i Nykvarn. haha... Nykvarn=Mordor
Micce: Ah, high five!
Max: Vafan! Jag går ju omkring som en nykär homosexuell, jag har en blödning i högerfoten och världens lårkaka! Arma mig... ve och fy.....

2008-05-20 @ 22:49:10
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback