Morgonstund har just nu inte guld i mund...

Chaa.
Jag var på Ragnhildskivan igår.

...Just nu är det jag, min Arsenal-kaffekopp och min webradio mot världen.  Jag tackar skattebetalarna för fruktkorg och kaffeautomat väldigt mycket just nu. *tar en tugga av ett äpple och sväljer direkt så att man hör ett "gulp"*
Föresten var det en kärring som hällde vatten på mig, Paco & Alex igår - jag antar att det var en kärring, när vi stod och samtalade utanför Nordea igår på natten. Nästa gång på fyllan kan den ju räkna med ett ägg på rutan... ;)

Jag vaknade upp hemma hos Thomas :D haha, shit asså... vi skulle göra salamimackor igår när vi kom hem. Det  blev mer bröd på skärbrädan än i munnen. Sen tror jag att jag hade salami överallt i ansiktet, man vaknar på natten och känner en difus saltsmak...hahaha.  Det är kul det där, när alla som är inblandade i nåt projekt ska vara experter, då spårar det oftast ur! Lilla Paco... Han är en bra vän :D

Var inne en sväng hos Sigfridssons kontor, hon är som min personliga präst. Jag berättar saker för henne, hon lyssnar, skäller och skrattar. Nu fick jag skäll.
"Fasen, var du ute och slirade igår!?"
"Ey! Ditt kära barnbarn Therese var det också!"
"Mitt i veckodagarna... Jädra unge!!!!!! Ingen koll har man, baske mig!"

Sen diggar jag mitt demonleende i LT idag. Jag tittar på mitt foto och kommer exakt ihåg vad jag tänkte...
...Fotografen har nog den fulaste skjortan jag sett i hela mitt liv...  hihihihi........

En fjärilshona lägger ungefär 500 ägg under sitt liv.

Kommentarer
Postat av: Malin

Och lokalkändis i tidningen var du också idag ;D

Postat av: David

vafan de gick ju inte att snacka med dig igår! vem pumpade i dig och vad för nått?=S jag måste också bli sådär nästa gång!=D ett under att du inte blev utkastad=P

2008-05-08 @ 13:05:19
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Pontus

Malin: O ja ;)
David: Haha, ville inte prata med dig bara! Säger sen ;) hihihihihi.... Du däremot försvann efter ett tag? Var det en brud som kastade en drink på dig Igen? he he he...

2008-05-08 @ 13:09:04
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: David

ha-ha! nää, de va ju inga brudar på stället igår så=P näämen ja va sugen på pyttipanna, de servera dem ju inte på hamn så =/

2008-05-08 @ 13:57:03
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Prins Rosenberg

Hahahahahah ;D Dem kastade vatten på dig! :D:D:D

2008-05-08 @ 14:48:10
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Jeffan

Igår hade du tur pontare...vi var på väg att knuffa ner dig för slänten på hamn ;D en planerad kupp! tihihi

2008-05-08 @ 15:35:11
URL: http://lifeofjeff.blogg.se
Postat av: Pontus

Alex boi: Hahahahah ;D Jag o Paco låste ut dig! :D:D:D
Jeffan: Vilka är "vi?" Jag ska slå ihjäl er. ;)

2008-05-08 @ 15:47:20
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Hahaha Pacos jävla salami! Hade han inte salamiost på tub? det har han jämt fan

2008-05-08 @ 17:14:24
Postat av: Pacs

Vafan ska man ha på mackan då?
Korv är gott :)

2008-05-08 @ 21:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback