Livstopp!

Hey
Det händer väldigt många roliga saker på kort tid just nu, dom senaste dagarna har varit fruktansvärt bra! Jag tycker om allt i min omgivning, gränsfall till en hippie... haha!

På tal om det var gårdagen jävligt rolig :D Först var vi hos mig o grillade några stycken, Hespero, Alex boi, Johnney, Johan & Succépacs. Sen kom det några flickor aswell. Dom var ganska nya, eller vad man ska kalla det, Pacs till exempel hade aldrig träffat någon av dom. Och jag vet inte riktigt varför - kanske för att Paco var fullast - så drog vi fram massa historier om honom.
image844
Thomas "Paco" Asp i svart, aka HIF-Mannen.

"Haha, han har suttit i fyllecell" "På fyllan en gång ramlade han och slog upp ögonbrynet och en annan gång på fyllan brottades han med sin morsha som slog honom medvetslös"  HAAAAHAHAHAH!! Asså jag garvar fan ihjäl mig fortfarande. Paco ba: "aa, tjena, Thomas heter jag." hahaha!
Första intrycket satt klockrent ;)
Det bara eskalerade, och sen berättade vi att Thomas ibland säger "k" istället för "g", Då gick Alex igång med barndomshistorien när han och hespero gick vid ett dagis då Thomas kommer springandes och ba: "Spriiiinkk, spriiiiiink! jag slok iken krinden me en jäääkla fart!" HAHAHAAH!! Estland-Thomas :D

Sen kilade vi ner till O'learys iallfall, där var väl det som det brukade :)
image845
Slappna av o ta en öl säger jag bara, make love - not war ;)

Nåväl, efteråt så skulle Hespero prompt sova hos mig, asså, det var helt stört. För Johnny var vår chaufför som körde hem var och en till varandra.
"Jag ska sova hos dig Pontus"
"Det får du väl göra, men asså, varför åker du inte hem o sover hos dig själv?"
"Vadå? Vill du inte att jag ska sova hos dig...?"
"Haha, vafan, jag är totalt likgiltig till det, men liksom varför vill du?"
"Vi ska prata... om djupa saker..."
"Men, det kan vi ju göra nu?"
"nä... asså, det blir inte på samma sätt"
"Men... Det är iof jävligt skönt o kunna sträcka på sig i sin säng..."
"Jag kan väl sova i ditt garage då!?"
"hahaha, vafan då för?"
"JO, på ditt pingisbord kan jag sova!"
"Men VARFÖR vill du så gärna sova hos mig!?"
"Vadå, vill du inte att jag ska det eller?"
image847
Jesper "Hespero Di'Walldo Gonzales" G till vänster.

(Efter en kidnappning utav Alex boi på stan så blev vi tre gossar i mitt rum och Alex låg o garva åt Jesper medan jag mest släppte ut frustrerande ljud - alex skrev ner flera citat i sin mobil, lär väl dyka upp så småningom.)

För att nämna några händelser:
Hespero: "...Kan vi inte ligga sked då?"
Pontus: "Men NEJ!"
Hespero: "Vadå, är du sur?"
...
Hespero: "oj...hihi, jag fes under täcket, hihiihih"
Pontus: "ÅÅÅÅHHHHHHHHH!!!!!!"

Sen när vi tillslut ska sova så känner jag värsta tentakeln på min rygg.
Pontus: "JESPER, TA BORT DIN JÄVLA ARM INNAN JAG SLÅR IHJÄL DIG!!!
Alex boi: "haahahahaha, stackars jacko..."


I Nordamerika finns det grodor vars blod innehåller kemikalier som fungerar som antifrysvätska. Grodorna kan därför klara temperaturer ner till åtta minusgrader.



Kommentarer
Postat av: Johnneey

Hespero

2008-05-04 @ 23:35:05
Postat av: J

hjärta^^

2008-05-04 @ 23:35:21
Postat av: Pacs

Skulle kalla hela gårdagen för succé men nästa gång kan vi presentera mig på ett annat sätt för nya människor =)

2008-05-04 @ 23:38:58
Postat av: charlie

hmm jeppe är väl endå känd för att gilla o mysa i sängen med diverse boys ;) haha... hrm-. trosa.. hrm.. ;D haha bra inlägg pontiac, bästa på länge... tudlieu!

2008-05-05 @ 13:07:38
Postat av: David

äru helt slut i huvet pontus, man kan ju inte ha linne på sig näre är fest!;)

Postat av: Pontus

Pacs: Du kan ju få försöka presentera dig själv då... hehe
Charlie: Tack :D
David: Det där var gällde en sluten krets. På krogen är det en annan sak! Samma sak gäller mjukisbrallor, ja du kan väl ha dom på dig hemma, men inte utanför. Dah.

2008-05-05 @ 14:33:00
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Pacs

Ja jag måste nog göra det, fick inte riktigt chansen den här gången haha

2008-05-06 @ 00:40:38
Postat av: Jeffan

AHAHA...så jävla bra citerat det där med grinden! jag har hört den historien många gånger...men faktiskt glömt bort det! kul att den förevigades på pontmeisters! tjingeling

2008-05-06 @ 16:57:04
URL: http://lifeofjeff.blogg.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

VAH-FAN!!! du förstör mitt liv Ponni förstår du inte ?

2008-05-06 @ 17:18:13
Postat av: Lokani

Haha .. Ja paco som bäddar får man ligga. Eller du kanske inte bäddat alls när du ramla vid sidan av sängen..

2008-05-06 @ 18:01:03
Postat av: Pontus

Hespero: Nej, berätta! :D
Johan: Det fanns inte ens täcke i fyllecellen har jag hört...

2008-05-06 @ 23:10:07
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Fan vad lack jag blir!!!

2008-05-07 @ 19:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback