Jo, juste ja!

I lördags morse kom jag hem med bilen halv 12 från alex boi, stentrött. Min mami står o snackar med våra grannar, Maddes mamma o pappa. Social som jag är, traskar jag ner för att prata lite. Men innan jag hinner säga nåt utbryter Maddes farsha övertygat:
"Oj, ska du verkligen köra idag?"
"Haha, va? jag är bara stentrött..."
"jahaja... det lät lite sådär på rösten *immiterar nån form utav mörk bakisröst*"

Han attackerar mig när han har en dotter som kallas Svampen. Hmpf. Min retoriska spontana fråga är: Är det här fair?
...Jag tror minsan att jag ska skicka ett litet brev till familjen Gustafsson där en bild bifogas som illustrerar hur Madde "Svampen" Gustafsson ekonomiskt tar en sista slurk utav lådvinet.
image881
Madde hängde bakom Flickskolan på stan med några tomte-look-a-likes, jag körde hem henne tidigare idag, jag kanske skulle ställt bilen och lämnat henne där ;) Hihihihihihihihihi......

Uttrycket spam i ordet spam-mejl kommer från en sketch med Monty Python.

Kommentarer
Postat av: madde

fan för dig Pontus!

2008-05-26 @ 19:34:53
Postat av: Pontus

Hörrö stumpan, inte den tonen nu ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback