HJÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!

Hej, som mycket annat man undrar över kan man söka efter kunskapen på internet. Det har jag emellertid inte lust med, jag vill ha ett snällt, pedagogiskt och enkelt svar på frågan:
Hur programmerar man bort ord man lagt in i T9?

Jag vet inte hur många jag skrivet "Hora ikväll då?", "Ja, det kan man ju Hora" eller "Lugnt, jag kan Hora den sen"
Jag vill skriva "göra", men 'Hora' kommer upp. Jag får så konstiga svar ibland. Folk missförstår mig.
Samma sak gäller "Jao" som jag använt en gång för att driva med en schubbe.
Nu kommer "Jao" istället för "kan". Det stör mig. Jag framstår som värsta bergsturken i vissa SMS nu. "Jao du göra det sen?", "Jao inte, jag är upptagen" osv...

Värst är det när jag är stressad och båda fel inträffar... "Jag Jao Hora det sen." "Jao inte du Hora mat åt mig? ;)"

Jag skulle vara glad om någon vänlig själ kunde hjälpa mig :)
Till ytan kan Sverige jämföras med Irak och Marocko, i Europa närmast med Spanien.

Kommentarer
Postat av: David

även om ja kunde skulle ja inte berätta för dig! för kul att gå miste om det här=D haha

Postat av: Yous

När du är inne i sms-skrivandet trycker du på "Mer" ("högerklickar"). Därefter går du ned till "Inmatningsalt." Gå sedan in på "Mina ord". Här finns alla ord du lagt till i din ordbok - radera de ord du vill radera så slutar de komma upp automatiskt.

2008-05-15 @ 17:30:40
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Hahahhaa Hora ikväll då ?:D "vart ska du hora ikväll då ?" AAahahaha

2008-05-15 @ 20:20:25
Postat av: Prins Rosenberg

Och att hora kommer upp innan göra betyder att du skrivit "hora" fler gånger än "göra" :D

2008-05-15 @ 21:46:10
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Pacs

Han skickar ganska många sms till mig.. kanske därför =)

2008-05-15 @ 21:55:18
Postat av: Pontus

David: Hmpf!
Yous: Tack! Ska pröva! :D
Hespero: Varför skulle jag skriva "vart ska du göra ikväll då?" blatte-jesper
Alex boi: Dom prioriteras inte när man skriver i T9, för jag kallar aldrig någon för hora... Jag är en proper snubbe serru ;) Gången jag skulle stava in det i T9 var för att jag skrev det i en fras "han sålde sig som en hora" Capisch? ;)
Pacs: Jag skickar väl inte så många sms till dig. ;D HIF-mannen

2008-05-15 @ 22:58:25
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback