Hespero in action:

Somliga tänker ett steg före, somliga tänker ett steg efter

Hespero: "men eee, grabbar, vi kan väl höras på MSN ikväll och bestämma att vi ses imorn då?"
Johnny: "öh...?"
Pontus: "Vafan ska vi ses på MSN och bestämma det om vi redan har bestämt det nu!?"
Hespero: "hm...?"
Paco: "Vilket jävla tjack..."

Jag, Johnny, Paco & Hespero sitter i bilen och pratar om nåt

Hespero: "...Nämen jag brukar kidnappa folk"
Paco: "haha, jaha, vilka rå?"
Hespero: "Engla, typ"
Alla är tysta en sekund och tittar på varandra, *hah? hahahahaha*
Paco: "Asså, sånt där skämtar man väl inte om... haha shit vad slut i huvet!"
Hespero: "Vadå!? Var det jag som våldtog henne eller?"
Alla: HAHAHAHA!!!!
Paco: "haha, nu kommer säkert Pontus blogga om det här!"
Hespero: "Näääää gör inte det"
Pontus: "haha, nä, okej." *håller tjuvkors*

Hespero: "Skulle det vara lagligt att mörda andra, skulle jag nog mörda flera stycken..."
Pontus: "Fan dåra?"
Hespero: "...Det finns typ, jävligt många som jag stör mig på..."

Feliz navidad betyder "god jul" på Spanska och är inte nåt som judar säger. Man kan lätt tro det.

Kommentarer
Postat av: Pacs

hahaha han är så underbar våran lilla vesper

2008-05-02 @ 11:22:48
Postat av: Johnneey

ont i magen av allt garv från igår ;D

2008-05-02 @ 12:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback