GB - lek & lär!

Det roligaste ifrån i lördags var när Jag, Jesper, Johan, Paco, Mikaela och Fanny satt i ett rum och så frågar Jesper Mikaela: "En utav oss kommer ifrån ett gruppboende, gissa vem!"
*Mikaela tittar nervöst och med flyktiga blickar på Paco* "Asså... vadå... gruppboende?"
Johan: "Haha, aa, nån utav oss, vem tror du?"
Pontus: "Hahaha, du vet väl vad ett gruppboende är va? *gör mongo-rörelser*
Jesper: "Någon här... är väldigt tyst.... HAAAHAHAHAHA"

I och för sig sa Fanny en sjukt konstig och således rolig grej i lördags, snudd på gruppboende-beteende. Tyvärr råkade jag avslöjja att det citatet var värt en publicering. Då fick jag lova att inte publicera det. För det kunde ju uppfattas som, eh, lite pinsamt kanske ;) & lovar jag så lovar jag. Doh. Det är hårt att vara en gentleman ibland.

Jag har kommit fram till att jag är jävligt bra på liknelser och metaforer, sug in det här: Fula skor förstör en snygg kostym emedan ett par shysta skor kan rädda en mindre snygg kostym - samma sak gäller kvinnoben! Fula ben förstör en snygg kvinna emedan ett par tajta leggs kan väga upp, tja, nåt mindre vackert på kvinnan. Man kan välja själv. Snygga ben är som ett triumfkort. 
Present från P-meister till kvinnorna af Södertälje, en riktig win-win present!
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/viktklubbse/article487088.ab

Kuren mot celluliterna

bo Ät bra mat.

bo Drick ordentligt med vatten.

bo Sluta med alkohol och tobak.

bo Kör minst fyra konditionspass i veckan.


Så uppstår en cellulit:

ci Dålig träning.

ci Blodförsörjningen till kroppsvävnaderna blir sämre.

ci Fler slaggprodukter samlas, syresättningen blir sämre i vävnaderna och omsättningen i underhudsfettet låg.

ci Underhudsfettet "härsknar" när den bindväv som ska kapsla in underhudsfettet (mellan huden och musklerna) klibbar samman och bildar gropar.

Den enda biverkningen med den här kuren är vissa dödsfall av män som kör av vägen. Snygga ben är en jävla traffikfara kan jag tala om, dom bör blott färdas på cykelvägar.

Match idag ja, så jag har sparat musche så att jag ser skitfarlig ut... Stackars strängnäsbor.... Mohahahaha, musche-Pontiac och polkagrisarna anländer ikväll ;)
Ditt hår växer snabbare på sommaren, eller när du åker på solsemester. Detta för att håret får ett extra tillskott av vitaminer, dels från solljuset och dels från den färska frukt man ofta inmundigar på semestern.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Borde inte du jobba? /Din chef

2008-05-19 @ 09:54:17
Postat av: Pacs

haha fan vad chefen sänker dig lilla gubben, nu får du allt ta och kamma dig käre du =)

2008-05-19 @ 16:29:36
Postat av: Pontus

Min chef: Haha, jo, men inlägget gjorde jag hemmifrån. Jag kom till jobbet 08:25 serru ;) Kul att du hittade min blogg btw ;)
Pacs: *kammar snebena*

Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Hahaha! Kläck ur dig citatet från Fanny! Jag vill höra.

2008-05-19 @ 17:03:03
Postat av: fanny

haha åh nej. vad har jag sagt?!

2008-05-19 @ 23:14:51
URL: http://fannis.blogg.se
Postat av: Pontus

Hespero: Nä, har jag lovar så har jag lovar :(
Fanny: Jag friskade just upp minnet på msn... Naglar + Café latte + lång väntetid. Ehurm.

2008-05-19 @ 23:33:37
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Baraal

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-10-26 @ 10:46:26
URL: http://baraal.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback