Det här med förväntningar...

Vad jag kommer peta ner här är egentligen självklart, men man tänker liksom inte riktigt på det.

Vad som är bra eller dåligt styrs helt och hållet utav vad man trodde om det innan - oavsett vad det är. Ska man t.ex ut på krogen och tror att det ska bli skitbra, men blir medelbra - så blir man besviken. Ska man ut en vecka före löning och det är medelbra, då blir man glad istället. Även fast det är samma resultat.

Värre är det här i bloggvärlden! Man går igenom sin vanliga runda... man vet vad var och en av bloggarna har för potential. Man har inga förväntningar att en modebloggare ska vara rolig. Däremot går man in på Schulmans eller Pontmeisters ;) blogg och förväntar sig att bli roade. Så är det! Det gör det mycket svårare... man kan inte överaska läsaren utan att spåra ur, och det mer och mer för varje gång.

Så, för det här inlägget slänger jag fram en jävligt rolig bild på Pacs från Åre:
image852
Schlitna HIF-mannen efter 24 öl :D HAHAHA!

Sen skriver den där P-man om nån glad jävla naturskildring. Wtf?
Även fast en modebloggare (som vanligt) beskrev sin värdelösa vardag med nåt återkommande i-landsproblem som smutsiga skosnören så blev man besviken på P-man medan man var ligiltig till modebloggarn för man visste ungefär vad man hade att vänta sig.

Dah. Är det här fair? 
...Ja. Skulle jag nog svara efter lite tänkade. En person lirar i Allsvenskan och en i division 6, även om dom en gång råkar hålla division 3 klass båda två så är det lirarn' från allsvenskan man blir blir ledsen på ;)
Låt mig baxa ett citat från Spiderman 1 ;) 
"With great power, comes great responsibility..."
En klysha som stämmer. Key! haha..

Det tråkiga är att det lättaste sättet att roa folk idag är att göra narr av andra... Gissa liksom varför Schulman tjänar mer pengar än Björn Gustafsson...

Nu var jag djup och pedagogisk igen... Tänk dig mig som lärare! :D haha, fan vilken skön klass det skulle bli!
Nevertheless, dax att däcka!
image853

Det är fysiskt omöjligt för grisar att titta upp i himlen.

Kommentarer
Postat av: Pacs

Ditt mongo! Varför lägger du upp den där bilden?
Du ser väl att jag inte mår så bra där och är smått bakfull efter en hård kväll, du ska vara hemskt glad att du inte blir bakfull så visa lite respekt! :)

2008-05-06 @ 23:29:47
Postat av: Prins Rosenberg

Om en gris står i en uppförsbacke, menar du att han då
måste titta neråt eller? som att hans ögon är något sorts vattenpass?
Pacos bild är oslagbar, måste vara den bästa jag tagit någonsin ;D

Postat av: Pontus

Pacs: Ey! Jag tycker den bara är jävligt skön (A)
Alex boi: Tja, om man vänder grisen upp o ner lär den väl kunna kolla uppåt också... Men jag menar ifrån normalläge :D

2008-05-07 @ 07:45:40
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback