Äh, jag har iallafall kul ;)

Godkväll.
Jag sitter här bredvid Alex boi o Freddan.
Alex konsumerar cocacola light och springer omkring i Azeroth, han är präst.
image875
Alex ordnar virke till cocacola-lighten.

Han ska läka skador, det fattar vem som helst. Så påpekar han att jag skrattar hela tiden. "Du ser så lycklig ut Pontus... hihihih stackars Pontus... Men, hörrö, vafan gör du?"
"...va? Jag smäller av en raket härva... hihi"
"Vi slåss för livet och du smäller raketer... Stackars Pontus"

Jävla tjack-alex. Vi har dött tre gånger. Bra präst, jävla antroposof-präst, stick till Järna! Ja, gissa vad jag garvar åt...
image874
Crack-alex!!! Ser ut som Tomas Brolin... hahahaha

Till kongressen i USA hade Anders Lago med sig 3 St:a Ragnhilds-bordstandar, 6 böcker om Södertälje, 1 kabinväska, 8 "exklusiva" pennor, 6 blå kassar med kommunmärket på och 6 blå pappersmappar till ett totalt värde utav 3320:-


Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg

Du har just startat ett krig du inte kan vinna.

Postat av: Jeffan

jag ger credd till ordvalet herrn ;D jag sitter faktiskt inte bredvid er...jag har mitt rykte att tänka på! sitter med ett glas vin och kollar kill bill med Karle, kultiverad! men kollar jag ut genom fönstret ser jag er små gubbar, när ni är inne i MAAANAAHHHH!;D

2008-05-23 @ 23:42:04
URL: http://lifeofjeff.blogg.se
Postat av: Lindberg

Pontus, detta måste nog vara det mest obegripliga du någonsin skrivit...

2008-05-24 @ 11:52:40
Postat av: Ynil, lvl 60 priest

Wow är en livsstil, måste upplevas för att förstås.

2008-05-24 @ 16:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback