Schön blandning ;)

God afton.
I fredags var jag & Johnny ute på uppdrag granskning; Kontrast de lá Party - Hur ser botten ut?
Vi menar att, om man alltid är på toppfester så blir det ju ens standard vilket gör att man inte kan uppskatta dom på samma sätt om man inte ser hur fasligt dåligt det kan vara.

Vi började med förfest i mitt rum, spelade bland annat Lemmings till Playstation 3 och till det bjöds vin och cider. Sen tog vi en svindyr taxi till Västergård, för att sen förflytta oss ner till stan. Vi behövde frisk luft. ;)

image754

Väl nere på stan blev vi upphämtade av två damer och guidade in i en lägenhet med touch av Bagdad och en nypa HIV. Där fanns alla människotyper mellan Botkyrka Bois och Sveg-Kvinnor. En utav mina absoluta grundstenar; Det är kul att träffa nya människor - kom i gungning.

Vi kilade till Olearys, men vi förstod att vi behövde våldssupa för att attraheras av närvarande honor. Vi rundade därför av kvällen på kebabben efter ett lyckat genomfört granskningsuppdrag. Vi hade tillsammans, ihopsvetsade som siamesiska tvillingar nått botten, iaktagit och dragit slutsatsen: Vi har nu bara uppåt att gå!

Lördagen begav jag mig till Uppsala, träffade Rickard, tog en fika, inspekterade hans bostad. Det är ordning på karln.
Sen träffade jag mina kusiner; Camilla & Caroline, varav den förstnämnda råkar vara första kurator på Östgöta Nation. Det gjorde att man hade vissa förmåner... hehe 
Nåväl, det blev en jävligt kul sittning, trerätters, trollkarl och musik. Sen brakade det loss, med tre våningar och 650 gäster så kunde det inte sluta annat än magnifikt!

Och här sitter jag nu, taggad som fan till att plugga vidare men rädd till döden för Wendela Hebbes studentskiva på onsdag. Usch ja, jag ser det framför mig:
"Tjena, jag tänkte ta lite luft, har du nån stämpel?"
"He he he, naturligtvis.... *tar fram ett rakblad och skär en i armen* nu är du märkt..."
 
Ho, mycket ståhej i mars :)

Kommentarer
Postat av: Johnneey

oooja prommisen från västergård var guld, brände lite kalorier där tror jag.

att någon försöker att övertala en att ligga med en brud känns ju inte heller något som händer varje utgång haha "Fernando mi amigo" xD

2008-03-09 @ 21:01:00
Postat av: Pontus

Haha, vilken pajjas. Tensta/Flemingsberghybriden. haha...

Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Hahahahaha akta handlederna :D

2008-03-09 @ 21:24:57
Postat av: David

skärp dig vafan!

2008-03-10 @ 12:12:31
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Pontus

Hespero: haha, ja... får ha gigantiska sköldar som manschettknappar... haha :D
David: Vad nu!?

2008-03-10 @ 12:34:22
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: becca

hahah Pontus ditt AS. du ska fan bli märkt så det skriker om det

2008-03-10 @ 18:45:19
Postat av: David

de e fan inte roligt nånstans, skärp dig nu och sluta gör bort dig!

2008-03-10 @ 19:02:41
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Pontus

Becca: Ajaj, knivigt läge... (ha ha ha!)
David: Inte den tonen i min blogg igen - då slår jag ihjäl dig som det kryp du är.

;D

2008-03-10 @ 19:25:37
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad är det som gör att du inte gillar hockeyspelare??

2008-03-10 @ 19:26:07
Postat av: Pontus

Vad får dig att dra den slutsatsen? ;)

2008-03-10 @ 19:32:25
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Wennlund

Haha tog typ över en minut innan jag kom på att det var jag som stog och snackade med dig på bilden haha! Länge sen nu fan, vi måste skriva en bok, jag har hört mig för och den skulle fan behövas, det är vår plikt att upplysa folk runtom i Sverige hur man ska hantera vissa situationer!

2008-03-10 @ 20:04:01
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Anonym

det står det när man trycker på din bild på saker du gillar och ogillar så vidare.. då står det att du inte gillar hockeyspelare... så varför gillar du oss inte???

2008-03-10 @ 20:39:36
Postat av: Micce

Det här verkar lovande. Ett tvåfrontskrig, ett mot uppretade esteter(försvarade av icke-esteten David:S) ett annat(favorit i repris) mot ledsna hockeykillar. Go for it Pontus!

2008-03-10 @ 21:36:44
Postat av: David

utmaningen antagen!

2008-03-11 @ 11:04:10
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Pontus

Wennlund: Marknaden skriker efter vår bok. Måste lanseras!
Anonym hockepocke: Det är djupt rotat och har en enkel förklaring men det är inget jag ämnar att diskutera med någon som är anonym. ;)
David: *gäsp* whateveR

2008-03-11 @ 11:13:21
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Lindberg

Till anonym (hockeypojke): vi avhandlade fenomenet "hockeypojke" under länken nedan. Trevlig läsning:

http://pontmeisters.blogg.se/1187872707_yes_box_debatt.html

2008-03-11 @ 12:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback