Jadu David, vi har en lååång väg att gå!

Det här tycker jag är skitkul :D
Jag och Becca firade ju David och skramlade ihop till ett presentkort så att Herr David kan köpa sig lite kläder.
Vi gick igenom saker som måste förbättras, bland annat att han inte inte INTE får gå omkring utanför dörren med mjuksisbrallor.
Det skall tilläggas att David - se bilden nedan - är en mycket lättpåverkad person. Jag & Elias lurade honom förut att han var tjock. Så fort vi fick chansen pikade vi honom hur fet han var. (Han var alltså inte alls fet) David började träna typ 6 gånger i veckan och blev värsta träningsmonstret :D
image776

David försökte kontra mig o Becca med "ah men asså.. jag har beställt tre par jeans från internet..."
Vi tittade först på David, sen på varandra för att sedan frusta ut i hånfulla skratt.... David knäcktes och blev ledsen :D
Jag försökte jämföra detta med träning: "man måste brytas ner först, därefter byggs man upp" 

Två dagar senare, igår, var han hemma hos mig och min farsha kommer fram:
"Tjena David, jag hörde att du just fyllt år, grattis"
"åh tack"
"Du fick inte det du ville ha va?"
"haha, öh, vad, vadå?"
"ja, ett strykjärn?"
"vah?"
*farshan drar i sin tröjja och tittar menande på davids skrynkliga tröjja och flinar*

Gissa vem som gjort mig dryg? ;)

Vidare går vi ner till köket för att käka och eftersom jag blev triggad av farshan så hintade jag för mami:
"mamma vet du, david ska tatuera sig!"
"Uh-rsäkta? Det är det ju bara fängelsesnubbar och ointelligenta människor som gör!"

exakt... tänkte jag och satt med fingrarna som Mr. Burns gör när han säger "excellent". Sen såg jag hur David blev alldeles modfälld i ansiktet.


hhiihihihihihhi......


Kommentarer
Postat av: David

jag e ju fet! har 6stycken bullar på magen som stícker ut ju!=((

Postat av: Pontus

Det är ju bara stryk-väck på tröjjan, inbilla dig inget nu...

2008-03-20 @ 14:45:21
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Becca

Freaking onda! haha han blev ju sur på riktigt

2008-03-20 @ 20:01:57
URL: http://beccsandersson.blogg.se
Postat av: Marre

Hahah men fan va grymma ni är mot honom! :P

2008-03-21 @ 20:43:24
URL: http://bahrettah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback